Okrugli stol

Kako zaraditi na spomenicima kulture? ‘Galeb i Palača šećerane bit će mamac za turiste’

Aneli Dragojević Mijatović

Galeb – atrakcija koja će biti dodatni mamac za brojne turiste / Snimio Sergej DRECHSLER

Galeb – atrakcija koja će biti dodatni mamac za brojne turiste / Snimio Sergej DRECHSLER

Iz godine u godinu Rijeka bilježi porast turističkog prometa prosječno po 20 posto, a ovaj projekt dodatno će povećati turistički promet te otvoriti nova radna mjesta u turizmu i kulturi, kaže Ines Boban-Štiglić iz TZ-a Rijeka



RIJEKA Turističku zajednicu grada Rijeke, i turističku privredu općenito, veoma veseli valorizacija projekta prenamjene broda »Galeb« i Palače Šećerane jer ćemo time dobiti novi, kvalitetni sadržaj obnove reprezentativnih objekata industrijske baštine grada Rijeke, te kvalitetnu atrakciju koja će dodatno privlačiti, odnosno biti dodatni mamac za brojne turiste da dođu u naš grad, rekla je Ines Boban-Štiglić, voditeljica razvoja proizvoda u Turističkoj zajednici grada Rijeke, na okruglom stolu o projektu »Turistička valorizacija reprezentativnih spomenika riječke industrijske baštine« koji je prošli tjedan održan u Akvariju Sveučilišta u Rijeci.


Riječ je dakle o projektu koji se bavi prenamjenom zaštićenih spomenika kulture – motornog broda »Galeb« i Palače Šećerane u Benčiću. Sredstva za projekt dobivena su iz Europskog fonda za regionalni razvoj – Operativnog programa »Konkurentnost i kohezija« putem Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije i Središnje jedinice za financiranje i ugovoranje (SAFU).


Boban-Štiglić predstavila je aktivnosti TZ-a Rijeka vezano uz ovaj projekt pri čemu je spomenula i da se iz godine u godinu na području grada Rijeke bilježi porast turističkog prometa prosječno po stopama od 20 posto, upravo, kaže, zahvaljujući brojnim sadržajima koje grad nudi.




– Realizacija ovog projekta dodatno će povećati atraktivnost turističke destinacije, otvorit će nova rada mjesta te povećati turistički promet. Kada govorimo o povećanju broja radnih mjesta, mislimo da će doći do njihovog povećanja u sektoru turizma, ugostiteljstvu, kulturi, i u konačnici profitirat ćemo svi, napominje Boban-Štiglić. Vezano uz povećanje turističkog prometa na području Rijeke, ističe da u naš grad dolazi najviše populacije dobne skupine do 40 godina.


– To su uglavnom ljudi koji dolaze iz Italije, Amerike, Njemačke, Bosne i Hercegovine, Francuske, Srbije, Republike Koreje, Austrije, Mađarske i Slovenije. Dakle, kao destinacija smo interesantni već i sada, a realizacijom ovog projekta, nadam se da ćemo biti još i interesantniji, i to ne samo za spomenutu dobnu skupinu, nego će se to pretpostavljam reflektirati i druge, kaže Boban-Štiglić.


Napomenula je da je Turistička zajednica grada Rijeke u okviru projekta zadužena za komponentu promocije i vidljivosti. Kaže da u cilju postizanja atraktivnosti destinacije koriste informativne i promotivne aktivnost, i to komunikacijske aktivnosti na domaćem i inozemnom tržitu, izradu media plana za Galeb i Šećeranu, te općenito komunikaciju s medijima. Pristupa se izradi promotivnih publikacija i promidžbenih letaka, a u planu je i izrada prigodnih suvenira, zaključuje Boban-Štiglić.