Putuju u Crnu Goru

Skupe igračke: Šeici krenuli iz Selca Bugattijem prema jugu

Anto Ravlić

Bugattije ispred hotela Amabilis u Selcu nije se moglo ne primijetiti / Foto Anto RAVLIĆ

Bugattije ispred hotela Amabilis u Selcu nije se moglo ne primijetiti / Foto Anto RAVLIĆ

Cilj puta biznismena iz Saudijske Arabije je Sveti Stefan, a međustanice će imati u Splitu i Dubrovniku. Osnovna cijena Bugatti Veyrona je oko 10 milijuna kuna



SELCE Kolona skupocjenih Bugattija otisnula se jučer nakon noćenja i doručka u hotelu Amabilis u Selcu prema jugu. Šeici i biznismeni iz Saudijske Arabije na putu do Splita, Dubrovnika i Svetog Stefana u Crnoj Gori isprobat će skupocjene igračke, a možda koji i završi u njihovoj »ergeli«. U pratnji je 30 vozača i 20 Audija. Nema sumnje da će svuda kuda budu prolazili biti zamijećeni. Čitavo druženje organizirala je talijanska agencija, a pratnju čine Nizozemci.


Bugattijevi Veyroni s kakvima su se iz Selca otputili bogati gosti idu u red najbržih, pa i najskupljih serijskih automobila današnjice. Bugatti je inače tradicionalni francuski proizvođač skupocjenih automobila, a od prije dva desetljeća nalazi se u vlasništvu grupacije Volkswagen. Iako je nedavno u Frankfurtu premijerno predstavljen model Vision Gran Turismo Concept, najpoznatiji je po tri verzije Veyrona – Super Sport, Gran Sport i Coupe. Najsnažniji ima čak 1.200 »konja« koji mu omogućavaju maksimalnu brzinu od 431 km/h. Ipak, najčešća je verzija Coupe 16/4 Veyron čija je snaga 1.001 KS dobivenih iz 16-cilindarskog motora zapremine 8 tisuća »kubika« koje gorivom opskrbljuju četiri turbo punjača. Do 100 km/h stiže za 2,5 sekunde, a maksimalna mu je brzina 407 km/h.


U red zanimljivosti koje nam pruža ovaj unikatni automobil ide i činjenica da mu je u gradskom režimu vožnje potrošnja 40 litara, ili prosječno 24 litre uz uistinu ekstremnu emisiju CO2 od 574 g/km. Kočenje mu omogućavaju prednji diskovi promjera od čak 400 mm.




Bugatti Veyron


Bugatti Veyron



Naravno, jedno od najčešćih pitanja je ono koje se odnosi na – cijenu. S obzirom da je riječ o automobilu koji se godišnje proizvodi u svega 50 ili najviše 70 primjeraka, iznos koji se u osnovu mora izdvojiti je oko 10 milijuna kuna. Moguće je i personaliziranje, tako da cijena koja bi se mogla u Hrvatskoj iskazati iznosi dvadesetak milijuna kuna.