Klaster

IN LOVE IN CRIKVENICA Nastavlja se s razvijanjem romantičnog turističkog proizvoda

Nataša Car

Sporazum o osnivanju klastera tematskog turističkog itinerara ''In love in Crikvenica'' potpisalo je 18 sudionika koji su sudjelovali u realizaciji pilot-projekta u veljači



CRIKVENICA – Na crikveničkoj ljubavnoj priči nastavljaju raditi ljudi koji su sudjelovali u kreiranju ljubavnog itinerara u veljači. Sudionici su potpisali sporazum kojim su ušli u klaster u sklopu kojeg će nastaviti razvijati romantični turistički proizvod. Na potpisivanju je naglašeno da je aktivno djelovanje ljudi ključno za uspješno brendiranje grada kao najromantičnije destinacije.


Jučer je u Crikvenici potpisan Sporazum o osnivanju klastera tematskog turističkog itinerara ”In love in Crikvenica” između 18 sudionika koji su sudjelovali u realizaciji pilot-projekta u veljači. Osnivanje klastera i bolja suradnja između dionika javnog i privatnog sektora bio je jedan od ciljeva projekta I-Archeo.S koji financira Europska unija u sklopu programa Interreg Italija-Hrvatska 2014-2020.


Podsjetimo, ljubavni itinerar u Crikvenici proveden je između 12. i 16. veljače, upravo oko blagdana zaljubljenih. On je bio namijenjen turističkim agencijama, touroperaterima, vodičima, medijima i partnerima u projektu Pučkom otvorenom učilištu Poreč, Gradu Pazinu, Regione Abruzzo, Marche Teatro Scarlu iz Ancone te nositelju projekta Consorzio Teatro Publico Pugliese iz Barija. 


Romantični program




Gosti su kroz romantični program imali priliku upoznati ljubavnu stranu Crikvenice. U četiri dana prošetali su Ljubavnom cesticom, posjetili Ljubavni labirint, najbolja mjesta za ljubljenje, uživali u romantičnom koncertu klape Sv. Jelena iz Dramlja u crkvi Uznesenja Blažene Djevice Marije, pogledali izložbu Ljubav kao laterna magica Ivana Balaževića u Gradskoj galeriji Crikvenica i uživali u još mnogim drugim romantičnim aktivnostima.


U kreiranju ljubavnog itinerara sudjelovalo je 18 sudionika koji su jučer oformili javno-privatni klaster. Čine ga Grad Crikvenica, TZ grada Crikvenice, LAG Vinodol, Muzej grada Crikvenice, Centar za kulturu dr. Ivan Kostrenčić, ugostiteljski objekt PJ catering Derossi, Udruga za fizioterapiju, prevenciju, promicanje i zaštitu zdravlja PSOAS, Elez, Clotilda, Bilo jidro Gastro, obrt Trabakul, Marinero Tours, Kuće Kamene, OPG Komadina, Pavlomir i voditelj klastera, turistička agencija Via Mea.


Zamjenica gradonačelnika Ivona Matošić Gašparović na potpisivanju sporazuma rekla je da su svi mnogo naučili radom na ovom projektu, a otkrila je i da su već prodani prvi aranžmani vezani za romantičnu ponudu Crikvenice.


– Cilj je brendirati Crikvenicu kao najromantičniju destinaciju i povećati atraktivnost destinacije izvan turističke sezone – zaključila je zamjenica. Taj zadatak daljnjeg brendiranja imaju članovi klastera jer projekt mora biti održiv idućih pet godina. 


Postojala dobra baza


Budući da je riječ o turističkom projektu, ljubavna priča dalje će se razvijati pod vodstvom turističke agencije. Tatjana Plašč iz agencije Via Mea naglasila je da je u ovom slučaju već postojala dobra baza te nije trebalo graditi priču od nule. Što se tiče daljnjeg razvoja priče, istaknula je važnost novog načina brendiranja destinacije kako bi upravo ta ljubavna strana Crikvenice postala motiv dolaska, a za to je važna suradnja ljudi.


I direktorica Turističke zajednice grada Crikvenice Marijana Biondić osvrnula se na ulogu ljudskog faktora za uspješan razvoj ovog turističkog proizvoda. Uz atrakcije poput Ljubavne cestice, labirinta, naj mjesta za ljubljenje i drugih, Crikvenica je već imala gotovo sve elemente prave romantične destinacije.


– Ono što je nedostajalo su ljudi koji će se uključiti i složiti pravi proizvod – zaključila je Biondić.