Slavko Klobučar, razočaran uslugom, tuži VIPnet

TV signala nema, a VIP mu poručio da sam popravi uređaj

Marinko Krmpotić

Nakon grmljavinskog nevremena Klobučar je ostao bez tv-prijema kojeg je pratio posredstvom VIP-a, a kad je tražio pomoć iz VIP-a su mu poručili da u Delnicama nađe nekog tko će to popraviti 



DELNICE Primjeri nezadovoljstva zbog ponašanja domaćih firmi koje nude internetske komunikacijske usluge i TV program vrlo su česte, a na svoj primjer ukazao nam je ugledni delnički liječnik dr. Slavko Klobučar koji će, najavljuje, svoju priču završiti na sudu jer mu je jednostavno dosta svega, pogotovo odnosa u kojem se očigledno od korisnika usluga nastoji izvući što više novca, a dati što manje usluga. Priča dr. Klobučara počinje u srpnju kada nakon jakog grmljavinskog nevremena ostaje bez TV prijema kojeg je pratio uz pomoć VIP-a. Budući da je TV prijemnik radio, ali VIP aparatura nije, obratio se telefonom središnjici u Zagrebu gdje mu je, kaže, službenica rekla kako će problem riješiti tako da u Delnicama pronađe nekoga tko će mu to popraviti!



Naravno, u VIPnetu smatraju da je sve po zakonu i da su primjedbe dr. Klobučara neutemeljene. Tako Suzana Kartelo iz službe za korisnike u odgovoru poslanom na adresu dr. Klobučara, uz žaljenje zbog situacije u kojoj se njihov bivši korisnik usluga našao, kaže:


– Razloge koje u upućenoj reklamaciji navodite kao osnovu koja predstavlja temelj vašeg zahtjeva, nismo u mogućnosti uzeti u obzir te prihvatiti oslobođenje od plaćanja naknade za prijevremeni otkaz ugovora. Sukladno općim uvjetima poslovanja VIPneta koje ste prihvatili potpisivanjem pretplatničkog ugovora, ukoliko dođe do prijevremenog raskida ugovora na naplatu se šalje naknada za prijevremeni otkaz pretplatničkog ugovora. Ugovor na vašem broju bio je do 24. ožujka 2016. godine. U slučaju da krajnji korisnik jednostrano raskine ugovor prije isteka razdoblja obaveznog trajanja, krajnji korisnik je obavezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora, piše u odgovoru koji je 21. kolovoza iz VIPneta upućen dr. Klobučaru.





Ugovor na 24 mjeseca


– Naravno, to me je i šokiralo i ogorčilo. Pa ja sam kupio njihove usluge podrazumijevajući da će mi u slučaju kvara pomoći, kao što to rade drugi operateri koji imaju svoje servisere koji odlaze na teren. Umjesto toga meni savjetuju da sam tražim servisera! Naravno, to nisam želio trpjeti i odmah sam raskinuo ugovor iako su mi, nakon što su shvatili da ozbiljno mislim prekinuti suradnju, željeli poslati novu opremu koju bih, naravno, opet morao spajati sam ili pak tražiti i platiti nekoga tko to zna raditi! Nisam to želio prihvatiti, raskinuo sam ugovor i smatrao da je tu priča gotova. No, 14. kolovoza na moju adresu stiže račun od 1.402 kune uz obrazloženje da sam to dužan platiti budući da je moj ugovor bio potpisan na 24 mjeseca pa sam, po njima, dužan platiti i sve naredne mjesece koje uopće neću koristiti njihove usluge, jer sam ih otkazao. Tek tada sam saznao da sam ugovor potpisao na 24 mjeseca i tek tada sam shvatio da je taj rok određen svojevoljno od njihovog zastupnika s kojim sam potpisao ugovor i s kojim niti u jednom trenutku nisam spominjao bilo kakav rok, a kamo li taj od 24 mjeseca. Dakle, on je sam odredio rok od 24 mjeseca, a ja sam to, ni ne znajući da je riječ o prijevari, potpisao. Niti jednog trenutka u tom našem razgovoru prije potpisivanja on nije spomenuo termin od dvije godine, a jedino što mi je ostalo u sjećanju na njega jest da mu se stalno nekamo žurilo i da je želio što prije završiti posao. Sad mi je i jasno zašto.


Izigrano povjerenje


Nakon takvog ponašanja jednostavno se čovjek mora zapitati da li je to korektno i profesionalno ponašanje i poslovanje? Koliko je uopće ljudi koji su, kao ja, pokazali maksimalno povjerenje kao korisnici njihovih usluga te potom bili ovako grubo izigrani i prevareni. Zbog svega toga ja neću platiti račun i tjerat ću sve skupa do sudskog spora pri čemu me baš zanima što će sud, bez obzira na sve potpise koje sam stavio, reći na ovakvo ponašanje jedne firme koja se reklamira kao postoji samo zbog potrošača, odnosno korisnika njihovih usluga. Strah me je da je u stvarnosti potpuno drugačije, zaključuje Klobučar.