Gluhi telefon

T-com obasipao računima iako MaxTV ne koriste

Marinko Krmpotić

Sve počinje u rujnu prošle godine kada na telefon u domaćinstvu gdje žive moji roditelji, a kamo ja dolazim svakog vikenda jer radim u Sloveniji, počinju iznimno brojni pozivi raznih operatera koji nude najrazličitije usluge T-coma, među njima i Max TV – započela je priču mještanka Prezida Kristina Šimić



PREZID  Nakon četiri mjeseca »borbe s vjetrenjačama« i bezuspješnih pokušaja da se obrani od agresivnog iskorištavanja kojem je njena obitelj bila izložena od strane T-coma, mještanka Prezida Kristina Šimić odlučila se za istup u javnost i angažiranje odvjetnika jer, ističe, drugog načina zaštite svojih ugroženih prava više nema. Nažalost, uvjerena je, njena priča nije usamljena i sigurna je da će se u događajima koje nam je opisala prepoznati i mnogi drugi.


  »Sve počinje u rujnu prošle godine kada na telefon u domaćinstvu gdje žive moji roditelji, a kamo ja dolazim svakog vikenda jer radim u Sloveniji, počinju iznimno brojni pozivi raznih operatera koji nude najrazličitije usluge T-coma, među njima i Max TV. Na sve prijedloge moji roditelji imaju negativne odgovore, a mama se čak i prestaje javljati na telefon. No, usprkos svim odbijanjima tijekom tog mjeseca na adresu mojih roditelja stiže aparatura za postavljanje Max TV-a. Ne znajući o čemu je riječ i pretpostavljajući da sam to možda ja naručila, oni taj paket uopće ne otvaraju, a ja sam, nakon što sam došla za vikend i shvatila o čemu je riječ, odmah napisala prigovor konstatirajući još jednom kako ne želimo uzimati tu uslugu te pitala što s tim paketom. U pisanom mi je obliku stigao odgovor da će netko iz Pošte Prezid doći po tu opremu. Tako je zaista i bilo, paket je vraćen i mi smo pomislili da je riječ o zabuni koja je tim činom završila.


   Samo u Prezidu još 7 slučajeva


No, mjesec dana kasnije stiže račun na kojem su troškovi vezani uz korištenje opreme i priključka Max TV-a! Opet pišem prigovor T-comu, a oni mi odgovaraju kako su se zabunili i kako trebamo platiti manju svotu troškova otpreme što smo i učinili te opet pomislili da je sve gotovo. No, već sljedeći mjesec iznova stiže račun kojim se naplaćuje korištenje Max TV-a, a mi nit’ ga imamo, nit’ ga želimo, nit’ ga koristimo. Shodno tome ne osjećamo obvezu plaćati bilo što pa i ne plaćamo, a iz T-coma odgovaraju slanjem opomena. Na svaki taj račun i opomenu reagiram novim prigovorom kojih je do sada šest i nakon što vidim da se ništa ne događa te da govorimo gluhima odlučila sam angažirati odvjetnika o čemu sam u posljednjem pismu T-comu obavijestila i njih najavivši kako ću zatražiti zaštitu sudskim putem.


  Sve skupa je iznimno sramotno i nedostojno poduzeća kakvo je T-com koje se u javnosti predstavlja kao firma kojoj je na umu samo dobrobit korisnika, a u stvarnosti je potpuno drugačije. Štoviše, budući da slučajeva kakav proživljavamo mi, koliko je meni poznato, samo u našem malom Prezidu ima još sedam, moj je dojam da se to radi namjerno te da im je cilj stariji sloj stanovništva, ljudi koji možda i ne znaju puno o digitalnoj tehnici i informatici i koji misle da moraju primiti i platiti to što im je došlo poštom. Naglašavam kako reagiram zbog principa, a ne novca.    

Isprike iz HT-a




Ti računi koje smo dobivali nisu veliki, ali zašto bismo ih plaćali ako tu uslugu uopće ne koristimo? Kako je moguće da nam šalju četiri mjeseca račune za nešto što ne postoji? Pa mi se nismo ni priključili na Max TV, a oni nam naplaćuju korištenje što je, po meni, čisto iskorištavanje. Sve skupa je žalosno jer mi doslovce desetljećima koristimo usluge T-coma, odnosno njihovih prethodnika i nikad nismo ni dana kasnili s računima. Mislim da to zavređuje jedan puno pošteniji odnos od ovog što mi doživljavamo kroz čisti primjer mobinga i pljačku jer nam se uzima novac za nešto što ne koristimo, govori Kristina Šimić ističući kako njen javni istup za cilj ima potaknuti i druge ljude koji su žrtve ovog nepoštenog pristupa na reakciju. Naime, sigurno je, smatra, da mnogi ljudi šute i plaćaju donoseći time T-come lijepu korist. 


  Za stav smo zamolili i predstavnike tog poduzeća i vrlo brzo je iz Odjela za odnose s javnošću Hrvatskog Telekoma stigao sljedeći odgovor: »Provjerom je utvrđeno kako je tijekom rujna 2013. korisniku putem kanala teleprodaje aktivirana MAXtv usluga te MAX3 M paket, uz ugovornu obvezu u trajanju 24 mjeseca. U drugoj polovici listopada zaprimili smo prigovor korisnika u kojem osporava realiziranu uslugu. Taj je prigovor riješen pozitivno početkom studenoga; izvršeno je isključenje usluge bez naplate naknade za prijevremeni raskid ugovora te je poslan nalog za preuzimanje MAXtv opreme. Tom prilikom je izvršena i korekcija računa za mjesec rujan koji se odnosio na MAXtv uslugu i MAX3 M paket. Nažalost, uslijed propusta, korisniku su isporučeni računi za listopad i studeni na kojima nije bila izvršena korekcija. Temeljem novog prigovora zaprimljenog u prosincu ispravljen je navedeni propust i otpisane su sve sporne stavke te je korisnik nastavio s korištenjem usluga koje je koristio i ranije. U međuvremenu, naši su djelatnici kontaktirali korisnika kako bi pojasnili cijeli slučaj te se ispričali radi nastalih neugodnosti. Ovim putem se korisniku još jednom iskreno ispričavamo«, stoji u priopćenju Odjela za odnose s javnošću HT-a.