Radovi uskoro gotovi

Pošte u Lokvama i Crnom Lugu od travnja opet u funkciji

Karolina Krikšić

Još se obnavlja unutrašnjost poštanske zgrade u Lokvama / Foto arhiv

Još se obnavlja unutrašnjost poštanske zgrade u Lokvama / Foto arhiv

U uredima u Lokvama i Crnom Lugu do kraja ožujka traju radovi, a onda pošte ponovo otvaraju vrata. Zbog opsega radova na poštanskim uredima u Gorskom kotaru, u ovoj godini nisu u planu novi, odnosno neće biti drugih privremenih zatvaranja poštanskih ureda, jasno poručuju iz HP-a



RIJEKA Radovi u poštanskim uredima u Lokvama i Crnom Lugu završit će do kraja ožujka te će oni tada biti ponovo otvoreni – poručuju iz Hrvatske pošte koja je reagirala na nedavno priopćenje što ga je SDP Delnice poslao novinarima, a Novi list objavio.


Dapače, u želji da odagna bilo kakve sumnje o razlozima i daljnjim planovima rada ureda u Gorskom kotaru, Hrvatska je pošta, odnosno Ured za korporativne komunikacije ove tvrtke, odgovorio i na nekoliko naših pitanja pa je jasno da daljnih zatvaranja poštanskih ureda na području Gorskog kotara neće biti.


– Svjesni smo velike važnosti Hrvatske pošte i poštanskih ureda u zajednici. Razvojna strategija Pošta2022. pridaje veliku važnost razvoju temeljnog poslovanja te je Hrvatska pošta u zadnje dvije godine pokrenula velik investicijski ciklus, a upravo je razvoj mreže poštanskih ureda važan dio Strategije tvrtke, poručuju iz Hrvatske pošte, napominjući da su stoga i pristupili radovima.


Bez novih zatvaranja




– Kako bi naši korisnici mogli što lakše i ugodnije obavljati svoje usluge i ubuduće, radi potrebnih preuređenja i nužnih popravaka bili smo primorani u razdoblju slabijeg intenziteta prometa (početak kalendarske godine) privremeno zatvoriti određen broj poštanskih ureda. Od 1. siječnja do danas radovi su završeni na 22 poštanska ureda, a radovi u poštanskim uredima u Lokvama i Crnom Lugu završit će, sukladno najavi, do kraja ožujka te će oni tada biti ponovo otvoreni. Zbog opsega radova na poštanskim uredima u Gorskom kotaru, u ovoj godini nisu u planu novi, odnosno neće biti drugih privremenih zatvaranja poštanskih ureda, jasno poručuju iz Hrvatske pošte, podsjećajući da su korisnike usluga o privremenom zatvaranju i o datumu ponovnog otvaranja poštanskih ureda obavijestili isticanjem obavijesti na samom poštanskom uredu te putem internetske stranice https://www.posta.hr/privremeno-zatvaranje-27-postanskih-ureda-od-1-1-2019/7688.



U Hrvatskoj pošti napominju da kašnjenja pošiljaka bez podataka o samoj pošiljci mogu komentirati samo načelno, dok konkretan odgovor mogu dati ako im je poznat broj pošiljke.– Pozivamo sve korisnike da eventualne prigovore na rad upute našoj Službi za korisnike putem adrese e-pošte: [email protected] ili telefonom na 072-303-304. Želimo napomenuti da svim korisničkim upitima pristupamo ozbiljno te se obavljaju provjere na terenu. Služba za korisnike će po primitku prigovora u propisanim rokovima ispitati slučaj te korisniku dostaviti odgovor, poručuju iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte d.d..


– Naveli smo i popis najbližih poštanskih ureda u kojima korisnici mogu obavljati sve usluge do ponovnog otvaranja. S obzirom na najveću maloprodajnu mrežu u Hrvatskoj, našim korisnicima su usluge dostupne u susjednim mjestima i/ili općinama, ističu u HP-u koji se osvrnuo i na problem kašnjenja pošiljki.


Iznimka, a ne pravilo


– Dnevno se u Hrvatskoj uruči oko 1.300.000 pošiljaka, a ako i dolazi do kašnjenja ili problema s dostavom, to nikako nije pravilo, već iznimka. Hrvatska pošta uručuje 85 posto prioritetnih pisama u roku od jednog radnog dana, odnosno 95 posto u roku od dva radna dana. Sve ostale pošiljke uručuju se u zakonski propisanim rokovima, poručuju te dodaju da je na području Gorskog kotara bilo »određenih izazova«, koje su »sustavno pratili te opsežno analizirali«.


– Iz tog razloga je krajem prošle godine promijenjen dio rukovodećeg kadra koji pokriva područje Gorskog kotara, Istre i Kvarnera. Danas tri regionalna direktora koji pokrivaju mrežu poštanskih ureda, ekspres i redovnu dostavu poduzimaju sve da više ne dođe do bilo kakvih destabilizacija. Osim njih, i na drugim razinama imamo novih ljudi, najviše na radnom mjestu poštara. Na čitavom spomenutom području je stotinjak novih, što predstavlja trećinu ukupnog broja poštara. Jasno je da novim kolegama treba vremena i da se uvedu u posao i da amortiziraju neke zaostatke za koje nisu bili krivi, ali danas je situacija stabilna te nema većih problema s dostavom. Tim koji je preuzeo upravljanje područjem pokazao se kao dobar odabir te oni svoj posao rade vrlo kvalitetno, a i poštari posao rade profesionalno i odgovorno te svakodnevno ispunjavaju misiju Hrvatske pošte – biti građanima na usluzi, zaključuju iz Hrvatske pošte.