Opreza nikad dosta

U HŽ-u istražuju matuljski incident: Rampa se pokvarila nakon grmljavinskog nevremena?

Aleksandra Kućel Ilić

Uslijed grmljavinskog nevremena dogodio se kvar signalno-sigurnosnog uređaja na kolodvoru Opatija Matulji. Osnovano je Istražno povjerenstvo koje će utvrditi sve okolnosti - poručuju iz Hrvatskih željeznica



MATULJI Opreza nikad dosta – tri su riječi kojima se jučer komentirala nevjerojatna priča iz Matulja koja je zahvaljujući prisebnosti vozača imala sretan kraj, a njezini akteri su odmah nakon nemilog »susreta« s jurećim vlakom upozorili javnost.


Konkretno, u Matuljima, na željezničkom prijelazu blizu samog središta mjesta, na vrlo frekventnoj lokaciji kojom svakodnevno prolazi »more« vozila, vlak je u ranijim poslijepodnevnim satima nedjelje naišao velikom brzinom, a na vrlo neugodno iznenađenje sudionika u prometu – rampa se nije spustila, niti su svjetlosni znakovi upozorili na njegov dolazak.


Dozvole za novi uređaj


Srećom, sva su se vozila koja su u tom trenutku trebala prijeći preko pruge na vrijeme uspjela zaustaviti, pa je slučaj o kojemu je novinare informirao sam svjedok incidenta Kristijan Kantarević ostao tek kao »materijal« za istražni postupak i utvrđivanje nadležnosti i propusta unutar Hrvatskih željeznica. Također, mnogi kojima je bez obzira na signalizaciju neugodno svakodnevno prelaziti preko pruge, sada su postali još oprezniji te smatraju da su im iz HŽ-a u najmanju ruku dužni objasniti zbog čega je do incidenta došlo…




– Uslijed grmljavinskog nevremena dana 26. srpnja 2015. godine dogodio se kvar signalno-sigurnosnog uređaja na kolodvoru Opatija Matulji. Odmah nakon događaja za koji pitate osnovano je Istražno povjerenstvo koje će utvrditi sve okolnosti te stoga nažalost ne možemo dalje komentirati – stoji u prvom dijelu jučer dobivenog odgovora koji je putem e-pošte odaslao i potpisao šef Korporativnih komunikacija u HŽ infrastrukturi Ivan Kartelo.


Na niz novinarskih pitanja vezanih ponajviše uz sigurnost spomenutog željezničkog prijelaza u Matuljima, kao i frekvenciju vlakova koji dnevno prolaze ovom prugom, iz HŽ-a su poručili:


– Spomenuti željezničko-cestovni prijelaz osiguran je mehaničkim branicima s predzvonjenjem kojima se rukuje iz kolodvora Opatija-Matulji i funkcionira sukladno zakonskim propisima i procedurama.


Cijeli tekst pročitajte u tiskanom izdanju Novog lista…