Neočekivan udar po džepu

Parking u Opatiji: Usluga nedostupna, ali vozaču kazna od 120 kuna

Marina Kirigin

Vozač je kažnjen, iako usluga Mparkinga nije bila dostupna - opatijska parkirališna politika uzrujava mnoge

Vozač je kažnjen, iako usluga Mparkinga nije bila dostupna - opatijska parkirališna politika uzrujava mnoge

Bio sam na važnom sastanku koji nisam mogao napustiti te nisam mogao otići i uplatiti, odnosno produžiti parking, a po povratku - na vjetrobranskom staklu čekala me kazna – kaže Dobrila



OPATIJA » Ovo se nigdje u svijetu ne događa. Dvjesto dana u godini zbog posla provodim izvan Hrvatske i nikad mi se to nigdje nije dogodilo. Parkirao sam auto na opatijskoj Slatini kod hotela Mozart i otišao na poslovni sastanak u turistički ured Grada Opatije, u Kulturni dom Zora. Parkiranje sam platio mobitelom i nakon što mi je parking istekao nakon sat vremena, pokušao sam ga mobitelom produžiti, ali bezuspješno. Poslao sam poruku za produženje, a dobio odgovor »usluga MParkinga nije dostupna«. Kako sam bio na sastanku s gradonačelnikom Opatije i direktoricom ureda TZ-a, nisam se mogao dići i otići na lice mjesta uplatiti parking, a po povratku – imao sam što vidjeti. Na vjetrobranskom staklu čekala me kazna od 120 kuna. Jedina moja greška je što zbog silnih poslovnih obaveza toga dana nisam stigao u upravu Liburnija parkinga kako bih objasnio situaciju i pokazao kakvu sam poruku dobio. Kasnije sam to smetnuo s uma, pa sam u upravu opatijskog koncesionara otišao tek nakon mjesec i pol dana. Kad sam stigao da im sve objasnim, oni nisu željeli ni razgovarati, ispričao nam je Opatijac David Dobrila, ljut zbog načina na koji je dočekan u Liburnija parkingu, ali i zbog činjenice što bi se prema njegovom mišljenju trebala uvažiti njegova primjedba, s obzirom da sustav u danom trenutku nije funkcionirao. 



 Tijekom zimskih mjeseci se za vikend na javnim parkiralištima u Opatiji nije naplaćivao parking, no još jednom treba naglasiti da je to bilo na snazi do 28. veljače. Odnosno, od 1. ožujka se parking opet naplaćuje svim danima u tjednu, pa tako i vikendom.





  Vlado Leoni, vlasnik Liburnija parkinga, tvrtke koja ima koncesiju na opatijskim parkiralištima, objašnjava kako problem nije nastao u njihovom sustavu, već kod teleoperatera korisnika parkinga. Tvrdi kako obavijest »usluga Mparkinga nije dostupna« isključivo ovisi o dostupnosti teleoperatera korisnika. 


  – Kod takvih slučajeva nastojimo korisnicima izaći u susret, na način da im storniramo ili umanjimo račun, ili pak naplatimo samo taj sporni sat parkinga, no to sve možemo učiniti ako se korisnik obrati našem uredu u roku od osam dana. To je vrijeme za prigovor, nakon kojeg računa više nema u sustavu i više ne možemo reagirati – napominje vlasnik Liburnija parkinga Vlado Leoni.