Integrirani prijevoz

Neugodno iznenađenje za putnike iz Matulja: “Pokazne” u vlaku nakratko – ne vrijede

Sanja Gašpert

Vlakom se do sada vozilo u prosjeku između šezdeset i sedamdeset korisnika dnevno / Foto Vedran KARUZA

Vlakom se do sada vozilo u prosjeku između šezdeset i sedamdeset korisnika dnevno / Foto Vedran KARUZA

Radi se o tome da je ugovor o integriranom prijevozu istekao, a u tijeku je donošenje novog, poručuju iz Autotroleja. Pravo na prijevoz s pokaznom kartom trebao bi krenuti sredinom sljedećeg tjedna, odnosno početkom novog polugodišta tekuće školske godine



RIJEKA  Neugodno iznenađenje doživjeli su jučer putnici u vlaku koji je kretao iz Matulja, kada su im kontrolori karata rekli da njihove karte više ne vrijede. Naime, radi se o mjesečnim pokaznim kartama uvedenim 1. rujna prošle godine koje su, kao i pojedinačne karte Autotroleja, bez nadoplate, trebale vrijediti i u željezničkom prijevozu, na potezu od Škrljeva do Jurdana. I tako je i bilo sve do Nove godine, kada je dijelu putnika koji se javio u našu redakciju rečeno kako karte od Nove godine više ne vrijede.


Dobar projekt


– Ugovor koji je tom prigodom bio potpisan je istekao, radi se o tome da je u tijeku usklađenje i donošenje novog ugovora, a s obzirom da je nekoliko potpisnika, samo je potrebno određeno vrijeme da se neke stvari usuglase. Prijevoz će krenuti sredinom sljedećeg tjedna, odnosno početkom novog polugodišta tekuće školske godine. U Autotroleju smatraju da je projekt dobar te da ga svakako treba nastaviti, s obzirom na rezultate, ali i interes korisnika ovakve usluge, ističu u Komunalnom društvu Autotrolej.


Neslužbeno doznajemo kako bi se prijevoz s mjesečnim i pokaznim kartama Autotroleja spomenutim vlakom trebao nastaviti 9. siječnja, a ugovor bi, navodno, trebao biti potpisan na rok od godinu dana.




Inače, da je riječ o dobro prihvaćenom projektu, potvrđuje i podatak kako se vlakom do sada vozilo u prosjeku između šezdeset i sedamdeset korisnika dnevno. U suradnji s Autotrolejom, prilagođen je vozni red koji se dodatno prilagodio potrebama korisnika. Očito je riječ o prijelaznom razdoblju, ali se putnici pitaju zbog čega nitko nije obavijestio kontrolore i zaposlenike na željezničkom kolodvoru da se u tom razdoblju, do potpisivanja novog ugovora, mogu voziti u spomenutom vlaku s pokaznim i pojedinačnim kartama, kao i do sada.


Podsjetimo, projekt mjesečnih pokaznih, kao i pojedinačnih karata Autotroleja, koje su od 1. rujna do kraja prošle godine vrijedile i u željezničkom prijevozu na potezu od Škrljeva do Jurdana, najavili su na zajedničkoj konferenciji za novinare u kolovozu prošle godine predstavnici supotpisnika ugovora, Grada Rijeke, Općine Matulji, Grada Bakra, Uprave HŽ-a Putnički prijevoz, Upravnog odjela za regionalni razvoj, infrastrukturu i upravljanje projektima Primorsko-goranske županije i Autotroleja.


Više korisnika


Kako je tom prigodom istaknuto, jedinstvena putna karta za korisnike Autotroleja i HŽ-a uvodi se na širem riječkom području u sklopu projekta integriranog putničkog prijevoza vlakovima HŽ putničkog prijevoza i Autotroleja, pri čemu će svi korisnici mjesečnih pokaznih karata, kao i korisnici umirovljeničkih 65+ karata te »cvikalica«, imati mogućnost prijevoza vlakom i autobusima.


Time se, istaknuto je na konferenciji, želi potaknuti povećanje broja korisnika javnog prijevoza, povećanje sigurnosti i smanjenje gužvi u cestovnom prometu, kao i smanjenje emisije ispušnih plinova. Vlakovi će, prema voznom redu dostupnom na web stranicama HŽ Putničkog prijevoza i Autotroleja koji će biti postavljen i na autobusnim stajalištima, prometovati na relaciji od Šapjana na zapadu do Škrljeva na istoku, pri čemu će karte Autotroleja vrijediti i za vožnju na relaciji između Zlobina i Rijeke, na međugradskim vlakovima, rečeno je.