Neovlašteno posluju i izdaju fiktivne račune

Koncesionar upozorava: Neovlašteni dimnjačari rade na opatijskom području

Marina Kirigin

Snimio Vedran KARUZA / Nl arhiva

Snimio Vedran KARUZA / Nl arhiva

Zvonimir Poljičak, direktor tvrtke MLD Usluge, ovlaštenog koncesionara za dimnjačarske poslove u Opatiji, tvrdi da se ponavlja situacija u kojoj tvrtka koja nema koncesiju izdaje račune koji nisu fiskalizirani



OPATIJA   Osim što očiste dimnjak, dimnjačari donose i sreću. Kada ih vidimo svi se hvatamo za »putac« i poželimo da se ostvari ono što bi nas najviše usrećilo. Upravo taj trenutak srljanja u maštu, izazivanje sreće, iskorištavaju neovlašteni dimnjačari tvrtke Sollers na opatijskom području.


Prema riječima direktora tvrtke MLD Usluge d.o.o. Zvonimira Poljička, koja je ovlašteni koncesionar za dimnjačarske poslove u Gradu Opatija, situacija je to koja se ponavlja, a zbog koje su odlučili upozoriti svoje korisnike, ali i obavijestiti naručitelja dimnjačarskih poslova odnosno Grad Opatiju i nadležne inspekcije.


– U redovitom poslu imamo obavezu obilaziti kućanstva i nalazimo račune od tvrtke Sollers d.o.o. koja nije koncesionar, odnosno koja je bivši koncesionar na ovom području. Osim što neovlašteno obavljaju posao, ujedno izdaju i fiktivne račune, odnosno predstavljam, prema viđenom, da računi nisu sukladni zakonu o fiskalizaciji. Smatram da je nekorektno da rade na terenu za koji nisu ovlašteni, te da još izdaju račune koji ne podliježu zakonu o fiskalizaciji. Prema mojim saznanjima napravili su već dosta prekršaja. Mi smo za sada »naletili« na desetak slučajeva na području Opatije i Ičića. Uglavnom je riječ o starijim osobama, koje nisu bile upućene, a djelatnici Sollersa su iskoristili situaciju. Nekima su se predstavili i kao naši kooperanti. Posljednja osoba koja je shvatila da je riječ o prijevari nije prihvatila uslugu, ta nas je potom obavijestila i upozorila. Želimo upozoriti korisnike na području Opatije da su neovlašteni za obavljanje tih poslova, a zbog čega dolazi do nelagodne situacije, stvaraju se dupli troškovi. Mi smo dužni obaviti kontrolu čišćenja, a stranka će u tom slučaju platiti neovlaštenog i ovlaštenog dimnjačara – objašnjava Poljičak.




Do predstavnika tvrtke Sollers d.o.o. u nekoliko navrata nismo uspjeli doći. Na fiksni telefonski broj tvrtke nitko se nije javljao, a u internet telefonskom imeniku stoji broj mobilnog uređaja koji se ne koristi.