Pronašli rješenje

Grad Opatija i Autotrolej postigli dogovor: Linija 35 A popunit će praznine u redu vožnje

Marina Kirigin

Nova linija zamjena je za redukcije na linijama 32, 34 i 37 / Foto Marko GRACIN

Nova linija zamjena je za redukcije na linijama 32, 34 i 37 / Foto Marko GRACIN

Nova linija prometovat će na relaciji Opatija - Pobri - Bregi - Veprinac. Radnim danom bit će šest polazaka, subotom četiri, a nedjeljom tri



OPATIJA  Grad Opatija u dogovoru s Autotrolejom uvodi novu autobusnu liniju. Nova linija (35 A) od 8. lipnja prometovat će na relaciji Opatija – Pobri – Bregi – Veprinac, a uvodi se kako bi se popunile praznine u voznom redu izazvane nedavnim redukcijama autobusnih linija. Na liniji 35 A svakim radnim danom bit će šest polazaka, subotom četiri, a nedjeljom tri polaska.


   Time je u potpunosti osiguran kvalitetan prijevoz, a na način kakav je bio i prije redukcije autobusnih polazaka, rekao je na jučer održanoj press konferenciji u uredu gradonačelnika Opatije, pročelnik zadužen za komunalni resor Miljenko Ujčić.   

Bez dodatnih troškova


Nova linija zamjena je za redukcije polazaka na linijama 32, 34 i 37 koje su na snazi od 13. svibnja, a zbog kojih je Grad Opatija odlučio tužiti riječkog prijevoznika za nepoštovanje ugovora. Kako se ne bi čekalo na privremenu sudsku mjeru i time u međuvremenu oštetilo građane Opatije, osigurana je nova linija koja prema riječima Ujčića neće biti dodatni trošak za Grad Opatiju.


   – Ponuda Autotroleja za novu liniju iznosi 182.000 kuna, međutim ta sredstva su osigurana unutar ukupnih sredstava koja imamo dogovoreno s Autotrolejom. Znači, to nisu dodatni troškovi za Grad Opatiju. Na liniji 34 i 37 su smanjeni troškovi, radi smanjenog voznog reda, i taj dio pokriva ovaj iznos – objasnio je Ujčić.   

Kronologija slučaja


Gradonačelnik Opatije Ivo Dujmić, u nazočnosti njegovih zamjenika, iznio je kronologiju događaja vezanu uz »slučaj« Autotrolej koji je nastao zbog nesuglasica u načinu izračuna financijskih obaveza koje proizlaze iz različitog tumačenja ugovora.




   – Godine 2012. zaključen je ugovor između Grada Opatije i Autotroleja kojim se uređuje način financiranja županijskih linija te druga prava i obveze stranaka, a među ostalim i kako se pokrivaju gubici na linijama. Identičan ugovor potpisale su i liburnijske JLS. Problem je nastao još prošle godine kada je trebalo primijeniti taj ugovor. Našli smo se na sastanku u Rijeci s načelnicima okolnih općina, na kojem je bio nazočan i direktor KD Autotrolej Željko Smojver, i već tada se prijetilo redukcijama linija. S obzirom na to da tada jedna liburnijska općina nije imala potpisan takav ugovor, kako se to ne bi prelomilo preko leđa građana, Opatija je rekla da će intervenirati u ime svih ostalih. Grad Opatija tada je podmirio dugovanje koje nije bilo samo opatijsko, već od svih jedinica lokalne samouprave s Liburnije, a iznosilo je 321.000 kuna. Jasno smo rekli da je to zadnji put i tražili da se primijeni potpisani ugovor – podsjetio je Dujmić naglašavajući kako će zaštitu prava tražiti sudskim putem te kako treba priupitati Autotrolej zbog čega ne primjenjuje ugovor.