Obitelj Brko nezaustavljivo širi svoje poslovno carstvo

Gornje etaže garaže postaju Trgovački centar Slatina

Marina Kirigin

Do početka ljetne turističke sezone Opatija će prva na Liburniji dobiti trgovački centar s 15 poslovnih prostora i ugostiteljskim objektom s pogledom na more – imena robnih i drugih marki koje dolaze na ove prostore Nediljko i Ivica Brko zasad još nisu otkrili, budući da su pregovori još u tijeku



OPATIJA  Opatija će do početka turističke sezone dobiti svoj prvi trgovački centar. Točnije, na gornjim etažama prve opatijske garaže na Slatini, do kraja svibnja trebali bi biti završeni radovi i u lipnju otvoren trgovački centar u kojem će na tri kata biti raspoređeno petnaest poslovnih prostora – jedna trgovina mješovite robe i jedna parfumerija, a preostalo će biti trgovine tekstilom.


Trgovački centar, sadržaj koji Opatiji itekako fali, nosit će ime lokacije na kojoj se nalazi – Slatina, a glavni ulaz će biti uz Rakovčevu ulicu dok će se u garažu ulaziti s Ulice maršala Tita. 


   U trgovačkom centru će biti i ugostiteljski objekt s terasom s koje će se pružati predivan pogled na more i plažu Slatina. 




   Taj projekt, čije je uređenje upravo započelo, jučer su predstavili njegovi investitori iz tvrtke Fides Brko d.o.o., otac i sin, Nediljko Brko i Ivica Brko. 


   – Otvaranjem Trgovačkog centra Slatina grad Opatija dobiva urbani identitet. Poslovni centar osmišljen je kako bi svim stanovnicima liburnijskog područja, ali i njihovim gostima ponudio nove sadržaje, a tako i proširio opatijsku turističku ponudu – istaknuo je Nediljko Brko čija je obitelj svakako među najvećim privatnim ulagačima u opatijski turizam i koja upravlja velikim zabavno-ugostiteljskim centrom s popratnim sadržajima, hotelima Savoy i Galeb, te odnedavno i garažom Slatina. 


   Projekt trgovačkog centra osmislio je renomirani arhitektonski ured Kap4 iz Zagreba odeći se idejom funkcionalnosti i estetike, a kako bi se sve što bolje uklopilo u arhitektonsko i prirodno okruženje. 


   Objekt, koji se prostire na 4.200 četvornih metara u cijelosti će biti realiziran upošljavanjem domaćih tvrtki.



 Paralelno s uređenjem trgovačkog centra na opatijskoj Slatini krenuli su i radovi u Rakovčevoj ulici i Ulici maršala Tita (ispod i iznad garaže Slatina). Radi se na rekonstrukciji, odnosno proširenju nogostupa a kako bi budućim kupcima bio olakšan ulaz u trgovački centar. Uređenje, odnosno proširenje nogostupa financirat će Grad Opatija, rečeno je na jučerašnjoj press konferenciji ispred garaže Slatina, budućeg prvog Trgovačkog centra na Opatijskoj rivijeri.



Vrijednost ulaganja u Trgovački centar iznosi 19,5 milijuna kuna, što je zajedno s troškovima izgradnje garaže Slatina 54,5 milijuna kuna.


Time ova investicija zasigurno spada među najveće privatne projekte realizirane protekle godine na čitavoj Opatijskoj rivijeri, ističu investitori koji planiraju u trgovačkom centru po otvaranju zaposliti 80 do 100 ljudi. 


   O robnim i drugim markama koje bi mogle stići u ovaj trgovački centar u Opatiji, investitori još nisu željeli govoriti, rekli su samo kako je menadžment njihove tvrtke u pregovorima sa svjetski poznatim brandovima. 


   Stoga je zasad prerano za iznošenje konkretnih imena, no po onome što se može razabrati iz »uličnih priča«, čini se da su za ulazak u Opatiju zainteresirana renomirana imena, zbog kojih bi i budući Trgovački centar trebao imati dovoljno zainteresiranih kupaca.