Snimio Marko GRACIN
U akciju se uključilo preko 30 objekata s Lošinja, nad kojima tajni gost provodi mjerenja, i to putem telefona, e-maila i osobno. Ocjenjuje se ljubaznost, način komunikacije, zainteresiranost za gosta, pozdrav, kvaliteta informacije...
Direktorica TZG-a Malog Lošinja Đurđica Šimičić naglašava da »ukoliko se ne mjeri kvaliteta, ne mogu se ni detektirati i riješiti problemi«.
U akciju se uključilo više od 30 objekata s Lošinja, nad kojima tajni gost provodi mjerenja, i to putem telefona, e-maila i osobno. Primjerice, ukoliko tajni gost provodi ispitivanje nekog hotelskog objekta, u cjelokupni rezultat ulazi sve od prvog kontakta. Tu je i eventualni telefonski razgovor uoči bookiranja smještaja. Ocjenjuje se ljubaznost, predstavljanje, ton razgovora, način komunikacije, zainteresiranost za potrebe gosta, pozdrav, kvaliteta informacije… Na koncu konzumiranja svih usluga, tajni gost piše deteljan izvještaj o svim ocijenjenim elementima.
– Edukacija nikad dovoljno, govori Đurđica Šimičić. Upravo radi poboljšanja kvalitete usluge tijekom godine se organiziraju brojne edukacije i radionice za subjekte u turizmu. – Ove godine imali smo u sklopu Gastronauta edukaciju za ugostitelje. Kada se djelatnik educira, moguće je izmjeriti kvalitetu implementacije stečenih znanja i vještina u praksu. Učinak postoji, a danas su gosti sve zahtjevniji – zaključuje Šimičić.
Osim tajnog gosta, TZG organizira i provodi online anketu o zadovoljstvu gostiju boravkom na otoku u uredu TZ-a i turističkim agencijama. U prikupljanje podataka uključeni su i svi zainteresirani iznajmljivači te ugostiteljski objekti. Gosti putem tableta mogu ocijeniti pruženu uslugu, ljubaznost osoblja, ponudu autohtonih jela i pića, cijenu u odnosu na kvalitetu jela, ali i dati prijedlog za najbolji specijalitet objekta.