Akcija "mjerenja kvalitete"

Tajni gost izabrao najbolje rapske turističke djelatnike

Ivor Balen

Svi nagrađeni s gradonačelnikom Nikolom Grgurićem i direktorom Turističke zajednice Nedom Mikelićem  / Snimio Ivor BALEN

Svi nagrađeni s gradonačelnikom Nikolom Grgurićem i direktorom Turističke zajednice Nedom Mikelićem / Snimio Ivor BALEN

Tanja Paprika najbolja je apotekarica, Lovre Ševerdija  najbolji djelatnik u trajektnim pristaništima i na trajektima, Andrej Cindrić najbolji konobar, Jozo Knezović najbolji taksist, Silvija Španjol najbolji trgovac i Mladen Kuparić najbolji recepcioner



RAB Treću godinu zaredom »tajni gost« odabrao je najbolje djelatnike rapskoga turizma po pojedinim kategorijama. Riječ je o akciji koju provodi Turistička zajednica Grada Raba, a dodjela priznanja održana je jučer u prostorijama TZ-a.


Provjera kvalitete


Redom, kako je čitao direktor Turističke zajednice Grada Raba Nedo Mikelić, nagrađeni su Tanja Paprika iz ljekarne Kušen kao najbolja apotekarica, Lovre Ševerdija kao najbolji djelatnik u trajektnom pristaništima i na trajektima, Andrej Cindrić iz Lounge bara Royal kao najbolji konobar, Jozo Knezović kao najbolji taksist, Silvija Španjol iz Mane kao najbolji trgovac, Mladen Kuparić, donedavni zaposlenik hotela International, a danas direktor komunalne tvrtke Dundovo kao najbolji recepcioner, Lounge bar Royal iz Supetarske Drage kao najbolje uređeni kafić, gostionica Labirint iz staroga grada kao najbolji uređeni ugostiteljski objekt te Kuća rapske torte iz staroga grada kao najbolje uređeni dućan.


– Mi smo potpisali ugovor s agencijom koja provodi ispitivanje tajnoga gosta, jer želimo provjeriti kvalitetu na otoku u određenom periodu. Tajni gosti dolaze u terminima kada oni žele i na mjesta koja oni odaberu. Mi ne znamo kada su došli i koga su posjetili. To mjerilo ne mora biti mjerodavno, ali predstavlja prosjek koji nam pomaže u daljnjem poslu kojeg radimo, objasnio je Mikelić prije nego što su nagrađeni dobili svoje plakete. Dodao je da želi nagrađenima da zadrže ovakve rezultate, a ako je moguće i da ih poboljšaju.



Kako je istaknuo gradonačelnik Grgurić, jedina prava ocjena kvalitete je gost.– I to gost koji se vraća iz godine u godinu i koji svojim povratcima i utiscima, dolascima godinama ili desetljećima, nama daje ocjenu. I ova akcija, koja nije manje vrijedna, predstavlja alat kojim moramo doći do kvalitetnijeg proizvoda. Taj proizvod gradimo zajednički, rekao je gradonačelnik. 


Čovjek ključ uspjeha


Dodjeli je prisustvovao i gradonačelnik Nikola Grgurić, koji je istaknuo da je bitno shvatiti da su svi na otoku kotačić i segment rapskog turističkog proizvoda.


– Ali baš svi, od dolaska na Stinicu do povratka, kao i od ulaska u zemlju i naših predstavništava u svijetu. Da bismo bili konkurentni na ogromnom turističkom tržištu, mi se moramo istaknuti kvalitetom. Ni veličinom, ni kapitalom. Mi smo kvalitetu uvijek imali i na nama je da je podižemo na viši nivo, rekao je Grgurić.


Nakon dodjele u sali za sastanke rapske turističke zajednice uslijedio je kraći domjenak i prigoda za kratku razmjenu iskustava.


– Čovjek je ključ uspjeha bez obzira gdje se radilo i što se radilo. Bez ljudskih rusursa teško ćemo doći do kvalitete koju želimo, rekao je Mikelić.