Zasad tajna

Slovenci brendiraju otok Cres, direktorica TZ-a Sanja Živanović ne želi otkriti cijenu usluge

Slađana Vignjević

Snimio Marko GRACIN

Snimio Marko GRACIN

Pomalo čudi stav oko tajnosti tog podatka budući da se angažman slovenskih stručnjaka ipak plaća javnim novcem te da će se vidjeti u godišnjem financijskom izvještaju o radu Turističke zajednice Grada Cresa



Predstavnici Grada Cresa i Turističke zajednice Grada Cresa na čelu s gradonačelnikom Kristijanom Jurjakom i direktoricom Sanjom Živanović održali su radni sastanak s predstavnicima slovenske komunikacijske agencije Arih oko brendiranja otoka Cresa. Agencija Igora Ariha posao je dobila u prosincu prošle godine temeljem pozivnog natječaja upućenog, prema riječima direktorice TZ-a, i nekim hrvatskim agencijama.


No, ponuda slovenskih stručnjaka, kaže Sanja Živanović, bila je najbolja i ugovor je potpisan na godinu dana. Ipak, ostaje nepoznato kolika je cjenovna vrijednost dogovorenog posla. Sanja Živanović nije htjela otkriti koliko će slovenski partner za obavljeni posao biti plaćen. 


  – Ne bih htjela da izađe u javnost cijena usluge. Nije riječ o stotinama tisuća kuna, mogu samo reći da smo dobili jako dobru cijenu, rekla je direktorica TZ Cresa Sanja Živanović. 




  Pomalo čudi stav oko tajnosti tog podatka budući da se angažman slovenskih stručnjaka ipak plaća javnim novcem te da će se vidjeti u godišnjem financijskom izvještaju o radu Turističke zajednice Grada Cresa. 


  Osim toga, ostaju nepoznate i informacije u kojoj je fazi izrada strategija brendiranja, koje su vrijednosti otoka prepoznate kao ključne za novo pozicioniranje Cresa na turističkom tržištu i ostalo. 


  Sa sastanka je stiglo tek šturo priopćenje. 


  – Na sastanku s Agencijom Arih iz Ljubljane dobili smo uvid u dosad napravljene korake pri formiranju komunikacijske strategije. Do sada je napravljena analiza postojećeg stanja, te definirani marketinški ciljevi koji su privlačenje novog segmenta turista, produženje turističke sezone i poticanje neizravnih koristi za lokalno gospodarstvo povećanjem prodaje dodatnih usluga. Temeljem SWOT analize detektirane su prednosti, slabosti, prilike i prijetnje turističke pozicije otoka Cresa. Kroz analize Agencija Arih pokušala je definirati jedinstvenu prednost otoka Cresa, prepoznavanje otoka u njegovoj specifičnosti, te na temelju toga uspostaviti komunikacijsku strategiju. Prilikom predstavljanja radne verzije budućeg brenda otoka Cresa imali smo priliku vidjeti dvije strateške baze o čemu će još biti razgovora i promišljanja te predstavljene Turističkom vijeću TZG Cresa i na kraju Skupštini TZG Cresa gdje će se u konačnici i donijeti odluka u kojem smjeru će ići turistička budućnost otoka Cresa, poručila je direktorica TZG Cresa Sanja Živanović. 


  Ni Igor Arih iz komunikacijske agencije Arih nije bio raspoložen za interes javnosti. 


  – Ne mogu vam ništa reći, zaključio je marketinški stručnjak.