Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 8° 2
Sutra: 8° 8° 2
18. studenoga 2018.
Dan investitora

Nova brend strategija najveće turističke tvrtke u Hrvatskoj: Dah Valamarovog modernog luksuza u rapskom Imperialu

Željko Kukurin i Gari Cappelli
Željko Kukurin i Gari Cappelli
Autor:
Objavljeno: 12. lipanj 2018. u 19:11 2018-06-12T19:11:44+02:00

Kako je rečeno, od ove će godine Valamar komunicirati svoj identitet pod krovnim brendom Valamar i sloganom »All you can holiday«, kreiranjem savršenog odmora te autentičnih doživljaja za svakog pojedinog gosta. Kukurin je naglasio da je Valamar, ne samo vodeći poslodavac i vodeća tvrtka u turizmu u Hrvatskoj, nego i među vodećim kompanijama općenito u gospodarstvu u Hrvatskoj

RAB  Do kraja ove godine predstavit ćemo vrlo ambiciozne ciljeve koje smo si postavili do 2020. godine. Želimo do tada investirati dvije milijarde kuna u razvoj našeg portfelja. Ukupno je u turistički portfelj tvrtka uložila više od od četiri milijarde kuna, a samo u posljednje dvije godine 1,6 milijardi kuna. Na Rabu, gdje poslujemo od 2016. godine, nakon privatizacije poduzeća Imperial Rab ove je sezone otvoren renovirani hotel Valamar Collection Imperial 4*, prvi hotel koji će ući u novi premium brand Valamar Collection, koji uz brend Collection Resort predstavlja proizvode modernog luksuza. Tijekom iduće godne investirat ćemo na Rabu još oko 600 milijuna, pa već pa ćemo već prijeći dvije milijarde kuna prije zacrtanog roka – istaknuo je Željko Kukurin, predsjednik Uprave Valamar Riviere na Danu investitora na otoku Rabu gdje je predstavljena nova strategija brenda ove hotelske kuće koja će biti okvir za razvoj poslovanja u narednom razdoblju.Kako je rečeno, od ove će godine Valamar komunicirati svoj identitet pod krovnim brendom Valamar i sloganom »All you can holiday«, kreiranjem savršenog odmora te autentičnih doživljaja za svakog pojedinog gosta. Kukurin je naglasio da je Valamar, ne samo vodeći poslodavac i vodeća tvrtka u turizmu u Hrvatskoj, nego i među vodećim kompanijama općenito u gospodarstvu u Hrvatskoj.

Odmorišni turizam

Predstavljajući novi brend  u rapskom hotelu Padova, koji je dio tvrtke Imperijal odnosno Valamara, Kukurin je najavio da će i dalje biti okrenuti odmorišnom turizmu, u čemu žele biti lider, ali i drugim specijaliziranim nišama, poput luksuzne i obiteljske ponude.– Ulaganje u ljude i kvalitetu, ulaganje u proizvod, ulaganje u destinacije na društveno odgovoran način i dvoznamenkasti jednogodišnji rast  poslovanja i vrijednosti poduzeća, osnovni su nam zadaci kako bismo ostavili ciljeve do 2020. godine. Kroz novi krovni brend »Valamar – All you can holiday« želimo zadovoljiti sve veću potražnju gostiju za savršenim odmorima s puno doživljaja koje za njih personalizirano kreiraju naši inovativni »valaramisti«. Naš novi brend nije nastao tijekom noći, to, zapravo nije brending, to je filozofija našeg poslovanja – zalljučio je Kukurin i dodao da su toliko odmakli u kvalitetnom odnosu prema radnicima, da su im se ove godine vratili djelatnici iz europskih turističkih destinacija s obrazloženjem da je u Valamaru ipak bolje.Najavio je da će osim u hotele, resorte i kampove nastaviti ulagati i u ljude te suradnju s partnerima i lokalnim zajednicama, što je po njegovoj ocjeni, Valamar Riviera radila kroz cijelu povijest od 65 godina, otkako je bila samo Rivijera pa kroz sve oblike tvrtke do današnjeg Valamara.

Najmanja neto plaća 5.000 kuna

– Zapošljavamo ove godine 6.600 radnika, najviše od svih u turizmu, i svima jamčimo najmanju neto plaću od 5.000 kuna, što je novost od ove godine, jer vjerujemo da radnike možemo zadržati dobrim uvjetima – zaključio je prvi čovjek Valamara.Valamarove investicije i model poslovanja pohvalio je i ministar turizma Gari Cappelli, ocijenivši da Valamar može biti primjer i drugima kad je u pitanju investiranje, ali i upravljanje turizmom i destinacijski mandžment.– Valamar je nametnuo kvalitetnu tržišnu utakmicu hrvatskom turizmu i kreirali kvalitetu. Cijene više nisu problem, važna je kvaliteta, a Valamar je to na tržištu postavio – kazao je Cappelli, dodavši da očekuje da će Valamar, ne samo ispuniti ciljeve investicija od dvije, milijarde kuna do 2020. nego i privući ostale investitore u Hrvatsku. Naglasio je i da će ove godine Hrvatska imati više od milijardu eura investicija u turizmu, a da je dio toga i Valamar, koji je dobar poslodavac jer ove godine uz veće plaće nudi i smještaj u svoja četiri hotela za radnike.Ministar je najavio da Vlada sprema nove mjere za rasterećenje poslodavaca, koje bi trebale stupiti na snagu početkom iduće godine.Na svečanosti nakon predstavljanja nove Valamarove brend strategije uz brojne investitore, konzultante, bankare i slične te ministra gosti su još bili i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, župan Primorsko-goranski Zlatko Komadina, gradonačelnik Raba Nikola Grgurić, koje je sve pozdravio predsjednik Uprave rapskog Imperijala Vlado Miš.Portfelj Valamara danas broji 33 hotela i ljetovališta te 15 kamping ljetovališta u šest destinacija. Prosječni rast operativne zarade i vrijednost poduzeća u posljednje tri godine iznosio je oko 30 posto godišnje te je istaknuto da je Valamar danas među deset najvećih poduzeća u Hrvatskoj prema tržišnoj kapitalizaciji, veliki iznoznik i značajan partner u hrvatskom gospodarstvu. Renovirani hotel Valamar Collection Imperial 4*, prvi hotel koji će ući u novi premium brand Valamar Collection, koji uz brend Collection Resort predstavlja proizvode modernog luksuza. Osim toga, portfelj tvrtke predstavljaju i brend Valamar Hotels & Resorts, kao glavni brend za hotele i ljetovališta koji će se diferencirati kao »Maro family« za obitelji ili »Designed for adults«, zatim Sunny by Valamar kao ekonomčini brend te brend za kamping ljetovališta i odmor u prirodi Camping Adriatic by Valamar.  Za 2019. godinu Nadzorni odbor Valamara dao je prethodnu suglasnost za ulaganja i projekte vrijedne 616,5 milijuna kuna, čime se nastavlja intenzivni investicijski ciklus.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka