Jačanje poslovnih odnosa

Jadranka i Triglav osiguranje postali članovi Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba

Hina

Hotelski kompleks Punta tvrtke Jadranka / Snimio Marin ANIČIĆ / NL arhiva

Hotelski kompleks Punta tvrtke Jadranka / Snimio Marin ANIČIĆ / NL arhiva

Uprava Jadranke predstavila je danas korejskom izaslanstvu tvrtku, njezine aktualne i predstojeće investicijske projekte, vrijedne ukupno više od 200 milijuna eura. Ti projekti omogućit će, kako je rečeno, cjelogodišnji turizam, a Lošinj učiniti vodećom destinacijom vitalnosti na Mediteranu



RIJEKA  Predstavnici turističke kompanije Jadranka iz Maloga Lošinja i Triglav osiguranja potpisali su u petak ugovor o pristupanju Hrvatsko-korejskom poslovnom klubu, koji radi na jačanju poslovnih i prijateljskih odnosa tvrtaka iz Južne Koreje i Hrvatske.


Time je Jadranka postala prva turistička kompanija u Hrvatskoj koja je pristupila članstvu u Hrvatsko-korejskom poslovnom klubu, izvijestili su iz te tvrtke.


Uz predstavnike Jadranke, Grada Maloga Lošinja, Triglav osiguranja i Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba, potpisivanju ugovora nazočio je veleposlanik Republike Koreje u Republici Hrvatskoj Suh Hyung-Won, koji je podsjetio da mnogi korejski turisti dolaze u Hrvatsku, na odredišta poput Dubrovnika, Plitvičkih jezera ili Zagreba.




Dodao je da Lošinj i Kvarner, zbog izuzetne prirode, mogu postati novo i zanimljivo odredište korejskih gostiju.


Predsjednik Uprave Jadranke Sanjin Šolić rekao je da je suradnja u turizmu jedna od najsnažnijih poveznica u održavanju izuzetno dobrih odnosa između dvije zemlje, čemu Jadranka, kao jedna od vodećih hrvatskih turističkih kompanija, može pridonijeti.


Uprava Jadranke predstavila je danas korejskom izaslanstvu tvrtku, njezine aktualne i predstojeće investicijske projekte, vrijedne ukupno više od 200 milijuna eura. Ti projekti omogućit će, kako je rečeno, cjelogodišnji turizam, a Lošinj učiniti vodećom destinacijom vitalnosti na Mediteranu.


Republika Koreja jedna je od industrijski i gospodarski najrazvijenijih zemalja svijeta, a posljednjih godina postaje i sve važnije svjetsko turističko odredište, koje godišnje posjeti više od 11 milijuna turista.


Iz malološinjske Jadranke još su istaknuli da ulaskom Hrvatske u Europsku uniju tradicionalno dobri gospodarski i politički odnosi dviju zemalja dobivaju novi zamah budući da je Hrvatska postala partner Republici Koreji i putem Ugovora o slobodnoj trgovini EU-a s Korejom.