Promocija u Sloveniji

Čuvena Lošinjska pasara zaplovila Ljubljanicom

Biljana Savić

Foto: Sandro Tariba

Foto: Sandro Tariba

Ususret utrci brdskih bicikala na vrlo zahtjevnoj stazi, Lošinjani su u Ljubljani prezentirali otočne sadržaje koji već godinama privlače vjerne goste iz susjedne Slovenije



LJUBLJANA Bogata maritimna baština Lošinja uz promociju predstojećeg Mercedes-Benz Mountain Bike World Cup Lošinj, predstavljena je u četvrtak Ljubljani prezentacijom »Proljeće u znaku biciklizma na Lošinju«. U slikovitom okruženju Makalonce smještene u samom centru Ljubljane, na rijeci Ljubljanici održali su prezentaciju destinacijske ponude otoka i nadolazećeg svjetskog biciklističkog natjecanja.


– Očekivali smo izuzetno puno organizacijskog posla, ali World Cup će zasigurno biti nešto posebno za Lošinjane kao i za natjecatelje s obzirom na to da ih čeka izuzetno tehnički zahtjevna staza. Prema dosadašnjim informacijama, možemo očekivati veliki broj slovenskih natjecatelja, najveće web stranice koje zastupaju biciklizam zainteresirane su za objave ovog događanja upravo zbog unikatnosti utrke te samog zaključka staze, koji je za neke kontroverzan ozbirom da je na rivi, što je prvi put u svjetskom kupu, pohvalio je organizator natjecanja Sebastjan Zmrzljak suradnju slovenskog MTB Trbovlja i hrvatskog kluba AK Lošinj.



Direktorica predstavništva HTZ-a u Sloveniji Metka Bradetić naglasila je da Slovenci u velikom broju dolaze u Hrvatsku. – Ono što je možda još poznatije u Sloveniji je da je Lošinj otok s najviše slovenskih gostiju. Prošle godine su upravo Slovenci ostvarili rekordan broj noćenja i dolazaka te se nadamo da će se i ove godine ponoviti odlični prošlogodišnji rezultati, kazala je Bradetić.




U sklopu ove prezentacije u Ljubljani čuvena Lošinjska regatna pasara zaplovila Ljubljanicom te sve gledatelje i prolaznike uvela u lošinjski svijet pomorstva.


Također, brojni posjetitelji imali su priliku degustirati lošinjske delicije u izvedbi vrhunskih chefova Melkiora Bašića i Zlatka Belužića te uz someliera Kristijana Merkaša, a originalnom doživljaju pridonijela je i glazbena izvedba lošinjske klape Čikat.Direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković osvrnuo se na izvrsnu suradnju predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji i TZG Malog Lošinja.

– Slovenci osobito rado dolaze u razdobljima pred i posezone i to upravo zbog ponude koju im Lošinj pruža u tim razdobljima. Udio slovenskih gostiju u noćenjima je 26 posto, a prošle godine je zabilježen i porast u noćenjima te dolascima upravo sa slovenskog tržišta. Voljeli bismo da to tako i ostane, odnosno da se ti podatci ove godine i povećaju. Nadamo se dobrom odazivu u nadolazećem razdoblju s obzirom na pripremljena događanja u predsezoni, zaključio je Cvitković