Zašto Liburnijske vode zatvaraju slavine bez najave?

Opatijci ogorčeni: Tko nema internet i ne čita novine, lako ostane žedan

Marina Kirigin

Moja je greška što nismo tu informaciju podigli na web zbog čega se ispričavam potrošačima koji su iznenada ostali bez vode. Ipak, informacija o zatvaranju vode u tom opatijskom naselju bila je istaknuta na Konzumovom marketu, a potrošači su obaviješteni i putem Radio Rijeke – govori Marmilić



OPATIJA Nemam ni kapi vode. Moram na posao, a ne mogu oprati zube, ni umiti se. Zatvorili su nam vodu na osam sati a da nas prethodno uopće o tome nisu obavijestili. Ovo je već drugi put da su to učinili, pa sam zvala Liburnijske vode da ih pitam zbog čega je tako teško staviti obavijesti na zgrade koje će duži period biti bez vode.


Posljednji put su mi rekli da sve obavijesti dižu na njihovu web stranicu, a ovoga puta čak ni tamo nije ništa pisalo. Drugim riječima, ja bih vjerojatno svaki dan trebala otići na web stranicu Liburnijskih voda da vidim hoću li ili neću i koliko vremena biti bez vode. To je suludo, jer u naselju kao što je primjerice Kosovo, gdje živi uglavnom stanovništvo treće životne dobi, mnogi ni nemaju interneta ili se ne znaju njime koristiti – rekla je stanovnica naselja Kosovo u Opatiji čiji su podaci poznati našoj redakciji, a koja je u utorak ujutro iznenada ostala bez vode.


Dogodila se greška


U Liburnijskim vodama potražili smo odgovor na koji način obavještavaju potrošače o privremenom zatvaranju vode. Od odgovornog za tu problematiku Marina Marmilića, koji se odmah ispričao zbog posljednjeg slučaja na Kosovu, jer obavijest nije bila podignuta na web stranicama, saznali smo kako je praksa informacije o zatvaranju vode objaviti na valovima Radio Rijeke, objaviti ih u našem listu, te ih postaviti na jednom mjestu u naselju.




– Moja je greška što nismo tu informaciju podigli na web zbog čega se ispričavam potrošačima koji su iznenada ostali bez vode. Ipak, informacija o zatvaranju vode u tom opatijskom naselju bila je istaknuta na Konzumovom marketu, a potrošači su obaviješteni i putem Radio Rijeke – govori Marmilić, a na pitanje zbog čega se ne može postaviti obavijest o zatvaranju vode na vrata zgrada dodaje: – Sve se može, ali to do sada nije bila praksa, bar u ono vrijeme koliko ja radim ovdje. U nekim slučajevima obavještavamo na taj način, no vrlo često zatvaranje vode odnosi se na neko šire područje.


Cisterna na raspolaganju


Tada je nemoguće obavijesti postaviti na sva vrata. Recimo kada vodu zatvaramo u gornjem dijelu Opatije, tada bi nam trebao cijeli dan da polijepimo obavijesti – govori Marmilić.


Trošak papira, printanja ili kopiranja obavijesti, za tako veliki broj zgrada zasigurno nije beznačajan, no potrošači koji ionako plaćaju visoku cijenu vode, žele o takvim stvarima biti pravovremeno informirani bez da pretražuju internet ili kupuju novine.


Rješenje, kaže Marmilić, u slučajevima kada potrošači nisu bili na vrijeme informirani, ipak postoji. U tim situacijama na dispoziciji potrošačima je cisterna koja će doći do objekta i uslužiti potrošače. Troškovi papira i printanja, te postavljanje obavijesti i pozivi građana i molbe da sa cisternama dođu do njihovih domova jer su bez vode, trebali bi se dobro »izvagati« jer bi druga solucija Liburnijske vode mogla puno više koštati, smatraju potrošači.