Best in Europe

DISCOVER CROATIA Pogledajte koje je kvarnerske adute izdvojio Lonely Planet

Alenka Juričić Bukarica

snimio Sergej Drechsler

snimio Sergej Drechsler

Trsat, Rajska plaža, Zrće, Osor, Rab, Cres, Lošinj - kvarnerski su turistički aduti koje je izdvojio Lonely Planet na stranici Discover Croatia. Tu su i četiri videa o Slavoniji, Zadru i okolici, Zagorju i Međimurju



RIJEKA – Trsat je jedan od najljepših hrvatskih zamaka, Rajska plaža je najbolja plaža za obitelji s malom djecom, Zrće za partijanere… Osor i Rab su među pet nezaboravnih srednjovjekovnih hrvatskih gradova, a Kvarner ima i nekoliko otoka idealnih za odmor. Cres – najbolji za bijeg od gužvi, Lošinj poznat po raznolikoj ponudi, a Rab idealan za mlade obitelji.


Ove je kvarnerske turističke adute izdvojio Lonely Planet, vodeći svjetski specijalizirani medij za putovanja s kojim je Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula unutar Lonely Planet portala personaliziranu stranicu posvećenu Hrvatskoj, Discover Croatia, s četiri nova originalna videa o hrvatskim destinacijama.


– Učinkovita turistička promocija danas je nezamisliva bez suradnje s vodećim svjetskim medijskim platformama koje mogu snažno utjecati na turističke trendove. Suradnja s Lonely Planetom Hrvatskoj će osigurati velike promotivne efekte i vidljivost na ključnim europskim tržištima s kojih nas posjećuje najveći broj turista, rekao je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, dodavši kako 13 milijuna ljudi na mjesečnoj bazi posjećuje stranice Lonely Planeta.




Na stranici Discover Croatia prikazana su i četiri videouratka koji prikazuju Slavoniju kao hrvatsku najbolje skrivenu tajnu, s naglaskom na bogatu eno-gastronomsku ponudu i kulturno-povijesnu baštinu, Zadar i okolicu, potom Zagorje i Međimurje s naglaskom na dvorce, dok su u Istri snimili sve pojedinosti vezane uz tradiciju lova na tartufe te pripremanje proizvoda od ove gastronomske delicije.


– Da se Hrvatska danas zasluženo nalazi u središtu pažnje svjetskih ljubitelja putovanja, potvrđuje i naš kreativni tim scenarista, snimatelja i dizajnera koji su boravili u Hrvatskoj. Ponosni smo što imamo priliku pridonijeti promociji Hrvatske u svijetu jer je riječ o destinaciji koja obiluje raznolikošću koja ju čini pravim mjestom za istraživanja, poručio je Matt Parish, kreativni direktor Lonely Planeta.


Inače, Lonely Planet je vodeća turistička medijska kuća i vodeći svjetski brand turističkih vodiča s tradicijom od 1973. Tijekom protekla četiri desetljeća objavili su više od 145 milijuna vodiča, web-stranica Lonely Planeta je prevedena na 14 svjetskih jezika, a kanale Lonely Planeta na društvenim mrežama prati više od 14 milijuna fanova.


Inače, ove godine Istra je ušla u prestižno društvo Best in Europe, odnosno top deset europskih destinacija po izboru Lonely Planeta.