Značajna investicija u turizam

Novi adut kampa u Klenovici – pet bazena

Ivor Balen

 U sklopu kampa koncesionar je izgradio pet bazena, dva za djecu i tri za odrasle, veličine od 80 do 95 kvadrata. Cijena za užitak u kupanju uz more je 25 kuna za cijeli dan, u što je uključeno i piće 



KLENOVICA  Hvalevrijedna investicija u turizam Novog Vinodolskog i okolice dovršena je prije manje od mjesec dana u Klenovici. U sklopu tamošnjeg kampa, koji nije toliko poznat iako iz godine u godinu sve bolje izgleda, izgrađeno je pet malih bazena.


Kako ističe Luka Zdrilić, predstavnik koncesionara, još od kraja 90-ih oni korak po korak ulažu u ovaj dio obale i kamp Klenovica danas izgleda sasvim respektabilno. Bazeni su posljednja akvizicija. 


   – U ovom dijelu kampa do prije šest mjeseci nije bilo ništa osim platoa. Počeli smo u siječnju, 20-ak radnika i ja. Ukupno je izgrađeno pet bazena, dva za djecu i tri za odrasle, veličine od 80 do 95 kvadrata. Svaki ima neke dodatne sadržaje, jacuzzi, masažu, gljive za djecu. S obzirom na to da je teren brdovit, posebnost je što se s bazena pruža sjajan pogled na more. Bazeni su otvoreni za sve, a najčešće ih koriste naravno gosti kampa, ističe Zdrilić. 




   Cijena za užitak u kupanju uz more je 25 kuna za cijeli dan, u što je uključeno i piće u kafiću uz bazene. Kako dodaje Zdrilić, na ovu investiciju odlučili su se nakon brojnih iskustava stečenih kroz razgovore s turističkim djelatnicima. 



 – Nadamo se da će našim ulaganjima i Klenovica dobiti veću pažnju. Naime, za nju se ne zna i ona se tek sada polako počinje javljati u promidžbenim materijalima. A postavlja se pitanje što to neki drugi imaju, a mi nemamo? Poznato je da je more u Velebitskom kanalu najčišće, da je Velebit zadnje »divlje« područje u Hrvatskoj i da je nekoliko nacionalnih parkova udaljeno tek 100-tinjak kilometara. Tu su Risnjak, Plitvice, Sjeverni Velebit, Kornati… pa otoci Rab, Krk, Pag…, razmišlja Zdrilić.



   – Ljudi iz agencija i touroperateri sugerirali su nam da bazeni u kampovima više nisu luksuz, nego su postali nužnost. Možda nije prva, ali svakako jedna od osnovnih stvari koje gosti traže je da unutar kampa postoje bazeni. Mi od bazena ne očekujemo efekt već ove godine, jer se nismo ni reklamirali kao kamp s bazenima, ali očekujemo iduće, kaže Zdrilić. 


   Kamp Klenovica proteže se na 12 hektara, čime ide u red kampova srednje veličine. Osim kamp kućica, koje su »zaštitni znak« kampova, u Klenovici dominiraju mobilne kućice, zamjena za nekadašnje bungalove. Bazeni su smješteni 200-tinjak metara od mora, odnosno prekrasne plaže. 


   – Na vrhuncu sezone u kampu se skupi oko tisuću ljudi. Ovakvi bazeni su rijetkost u našoj županiji, a u drugim dijelovima zemlje ih već ima. Ova investicija nas je koštala pet milijuna kuna, pri čemu je tijekom izgradnje bazena zaposleno bilo i do 50 ljudi. Povrat uloženog očekujemo od većeg broja noćenja i veće potrošnje u objektima u kampu, a ne toliko od same naplate bazena. U sklopu kampa, naime, proteklih smo godina otvorili restoran s velikom terasom uz more i trgovinu mješovitom robom, napominje Zdrilić, istaknuvši da je u kampu u vrhuncu sezone zaposleno i do 100 ljudi. 


   Ističe i odličnu suradnju s Gradom Novim Vinodolskim, odnosno njihovim komunalnim službama, koje su im izlazile u susret, prije svega po pitanju veće količine vode koja je sada potrebna. Suradnja s Ministarstvom turizma, međutim, je izostala. 


   – Prijavili smo projekt na natječaj Ministarstva turizma za subvencije i nitko nam se nije ni javio. Očekivali smo da će nas se popratiti jer konačni proizvod i značaj kojeg on ima za ovaj kraj su veliki. Ovaj dio Jadrana zaostaje za primjerice Istrom i Dalmacijom i potrebna mu je podrška. Za nas je ovo bilo kapitalno ulaganje i smatramo da bi bilo bolje da se više pažnje pokloni većem broju manjih ulaganja nego jednom velikom, zaključuje Zdrilić.