Rok za prijavu do 23. ožujka

Za rad u Kanadi traži se 140 profesionalnih vozača iz Hrvatske, godišnja zarada do 49 tisuća eura

Portal Novilist.hr

Ilustracija / Arhiva NL

Ilustracija / Arhiva NL

Prijave je potrebno poslati na engleskom jeziku, nakon čega će s odabranim kandidatima biti napravljen telefonski intervju na engleskom, a zatim i intervju koji će biti održan u Zagrebu

 Hrvati su poznati kao najmarljiviji i najpredaniji radnici, stoga smo sigurni da će se odlično uklopiti, izjavio je Michael Patterson, direktor Pro Hire Solutions, kad je prošle godine tražio sto vozača. Kanadske prijevozničke tvrtke ponovno traže iskusne profesionalne vozače, no oni koji su zainteresirani trebaju biti spremni preseliti se u Kanadu  na najmanje 2 godine i godišnje zarađivati od 35.000 do 49.000 eura.

Prijave je potrebno poslati na engleskom jeziku, nakon čega će s odabranim kandidatima biti napravljen telefonski intervju na engleskom, a zatim i intervju koji će biti održan u Zagrebu.


Na oglas se možete prijaviti do 23. ožujka.


Kandidatima koji zadovolje uvjete natječaja poslodavac plaća avionsku kartu, a dobit će i pomoć kod pronalaženja smještaja u Kanadi.




Kanadska radna snaga je preopterećena. Primjerice, postoji ogromna potražnja za radnicima u naftnom i plinskom sektoru, čak 85.000 radnih mjesta trebat će popuniti do 2020. godine.


Neka od tih mjesta ispunit će Kanađani, no među lokalnih stanovništvom nema dovoljno stručnjaka za sva ta mjesta. Stoga su traženi stranci koji su po zanimanju inženjeri, strojarski tehničari, stručnjaci za bušenje nafte, računovođe, stručnjaci za ljudske resurse, ali i oni koji su spremni dobro uprljati ruke, za koje bi kanadski naftni i plinski sektor mogao biti izvor unosnog posla.


Tri su razloga nedostatka radne snage u kanadskoj naftnoj i plinskoj industriji. Prvi razlog je procvat te industrije. Drugi razlog je demografske prirode, jer generacija baby boomersa rođenih nakon Drugog svjetskog rata stari te odlazi u mirovinu.


Treći razlog je što je rad u naftnoj i plinskoj industriji vrlo riskantan. Naime, zaposlenici u toj industriji često moraju putovati u vrlo udaljena područja, moraju raditi na bušotinama i nisu pošteđeni rada na ekstremnim hladnoćama. 


S druge strane, posao u naftoj i plinskoj industriji u Kanadi primamljiv je zbog plaća, koje su prilično visoke. Srednja godišnja plaća nadzornika na bušotini iznosi 75.000 dolara, dok inženjer u plinskoj industriji zarađuje godišnje oko 94.000 dolara.


I radnik na bušotini može prilično dobro zaraditi ako je voljan raditi prekovremeno, što znači više od pet dana tjedno.