Više od 600 psihologa, psihologinja i studenata psihologije podržalo je provedbu cjelovite kurikularne reforme, a njihov stručni stav prenosimo u cijelosti.
“Jasno i nedvosmisleno podržavamo ciljeve i osnovna načela kojima se do sada rukovodilo u radu na Cjelovitoj kurikularnoj reformi, a posebno ističemo sljedeća:
Ova načela, bitna za suvremeni odgoj i obrazovanje, bila su vidljiva i u samom načinu na koji je rad na cjelovitoj kurikularnoj reformi organiziran i provođen te predstavljaju nužne preduvjete za uravnoteženi razvoj djece i mladih.
Nemotiviranost velikog broja učenika za pohađanje postojeće škole i otpor tradicionalnom načinu poučavanja, osim slabih rezultata na razini stjecanja znanja, ozbiljno narušavaju i njihove vrijednosti i stav prema učenju i znanju.
Smatramo važnim istaknuti kako je provođenje kurikularne reforme složen proces podložan nadogradnji i izmjenama temeljenim na stručnoj i javnoj raspravi te iskustvima i evaluaciji postupnog uvođenja planiranih promjena. To je proces koji traži vrijeme.
Reformu treba nastaviti kako je i započela
Način rada na kurikularnoj reformi davanjem autonomije i povjerenja stručnjacima iz neposredne prakse, rezultira većom motiviranošću svih sudionika odgoja i obrazovanja, osjećajem povjerenja u promjene utemeljene u neposrednom radnom iskustvu, smanjivanjem nesigurnosti i otpora promjenama u sustavu koji se mijenja.
Zbog svega navedenoga smatramo da se reforma treba nastaviti upravo na način kako je započela, a sve s ciljem promicanja dobrobiti djece i mladih. Za ostvarivanje kurikularne reforme od izuzetne je važnosti ostvarivanje i svih ostalih ciljeva Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije.
U trenutku slanja medijima, izjavu potpisuje preko 600 psihologa/inja i studenata psihologije.”