Snimio Marin ANIČIĆ
I dok su destinacije turista većinom bila središta gradova s adventskom ponudom, domaći su korisnici Uberom pojačano odlazili u – shopping centre
I dok su destinacije turista većinom bila središta gradova s adventskom ponudom, domaći su korisnici Uberom pojačano odlazili u – shopping centre.
Riječani i njihovi gosti, a najčešće su odlazili do centra grada i Trsatske gradine gdje se održavao drugi Advent na Gradini. I Zagrepčani su pojačano koristili Uber za blagdansku kupovinu.
Korisnici su najviše naručivali Uber do shopping centra Arena Zagreb te do centra grada i lokacija na kojima se odvijao najbolji Advent u Europi.
U Splitu se Uber najviše naručivao za prijevoz do shopping centra Mall of Split te do centra grada i Trajektne luke, dok su u Dubrovniku očekivano najpopularnije destinacije gradske zidine i zračna luka.
Osim za kratke gradske relacije, korisnici nerijetko biraju Uber i za duže relacije unutar Hrvatske pa je tako najduža vožnja tijekom prosinca iznosila 309 kilometara od središnje Hrvatske do Istre.
Tijekom prosinca, koji je uz ljetnu sezonu turistički najposjećeniji period godine, Uber su najviše koristili turisti iz SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Austrije, Belgije i Kanade.
Uber su za prijevoz tijekom Adventa birali turisti iz gotovo 80 zemalja, što još jednom potvrđuje da izvrsno nadopunjuje turističku ponudu Hrvatske tijekom cijele godine.