Mjesec i pol kasnije

U Hrvatskoj nerazvijen osjećaj potrošačke moći: Nema veze što je nekvalitetno, kad ne možemo ništa…

Bojana Mrvoš Pavić

Biljana Borzan  kaže da je u Hrvatskoj još uvijek nerazvijen osjećaj potrošačke moći koju imamo / Snimio Darko JELINEK

Biljana Borzan kaže da je u Hrvatskoj još uvijek nerazvijen osjećaj potrošačke moći koju imamo / Snimio Darko JELINEK

Distributere Rauchovog soka od naranče, Red Bulla, Lenora i Barilla špageta upitali smo primjećuju li porast prodaje zbog reklame koju im je donijelo istraživanje. Nitko od njih nam nije rekao da im je porasla prodaja



ZAGREB  Prošlo je nešto više od mjesec i pol dana otkad je hrvatska europarlamentarka Biljana Borzan objavila rezultate ispitivanja kvalitete istih proizvoda u Hrvatskoj i Njemačkoj, za koje se većinom dokazalo da su isti samo – naizgled.


Od 26 ispitanih namirnica i neprehrambenih artikala, kupljenih u trgovinama kod nas i u Njemačkoj, kvaliteta i cijena su bile jednake samo kod 15 posto, odnosno četiri proizvoda. Provjerili smo je li unatrag mjesec i pol dana porasla prodaja barem ta četiri proizvoda jednake kvalitete kao u Njemačkoj.


Distributere Rauchovog soka od naranče, Red Bulla, Lenora i Barilla špageta upitali smo primjećuju li porast prodaje zbog reklame koju im je donijelo istraživanje. Nitko od njih nam nije rekao da im je porasla prodaja.




Neslužbeno kažu da ne primjećuju apsolutno nikakav porast prodaje, i čini im se, napominju, da potvrda kvalitete njihovih proizvoda hrvatske potrošače uopće nije dotaknula.


I Biljana Borzan napominje kako je možda prerano donositi zaključke o ponašanju potrošača, no činjenica je, kaže, da je u Hrvatskoj još uvijek nerazvijen osjećaj potrošačke moći koju imamo. Muči nas, kaže, osjećaj da ne možemo ništa učiniti i promijeniti.