Uspjela poruka

‘Pridobio je glasače Mosta’: Komunikacijski stručnjaci otkrivaju koja je tajna uspjeha Mislava Kolakušića

P. N.

Foto Goran Stanzl / PIXSELL

Foto Goran Stanzl / PIXSELL

"On je zapravo koristio Google display network, gdje je puštao svoje poruke, govorio o korupciji i izgleda da je ta komunikacija s vrlo jakim obećanjima koje je davao zapravo dala rezultate. Imao je veliku prisutnost i sve to ulaganje pokazalo je rezultate", rekao je Riha



Komunikacijski stručnjaci, Željko Riha i Petar Tanta, komentirali su za N1 televiziju izborni rezultat liste Mislava Kolakušića, koja prema izlaznim anketama osvaja jedan mandat u Europskom parlamentu.


“On je zapravo koristio Google display network, gdje je puštao svoje poruke, govorio o korupciji i izgleda da je ta komunikacija s vrlo jakim obećanjima koje je davao zapravo dala rezultate. Imao je veliku prisutnost i sve to ulaganje pokazalo je rezultate”, rekao je Riha.


Što se tiče predviđanja uoči izbora, Riha je rekao da je Kolakušić “zastrašujuće precizno prognozirao rezultate izbora”.




“On je znao kako izabrati pravu poruku, testirao ju je putem digitalnih kanala i rekao bih da su glasači Mosta prešli k njemu, to sada možemo reći”, rekao je Tanta za N1.


“Ako Kolakušić održi obećanja i poruke koje je imao tijekom kampanje, onda će se ovo danas pretvoriti u njegov jaki politički kapital s kojim će ući u Parlament i dalje. Kampanju je jako dobro odradio”, rekao je Riha.