Završena dogradnja četvrtog traka

Otvoren puni profil autoceste između čvorova Hreljin i Šmrika

Hina

foto: arhiva NL

foto: arhiva NL

Riječ je o punom profilu dionice A7 od čvora Hreljin prema rotoru, kojim se promet odvaja prema otoku Krku te na Jadransku magistralu u smjeru Crikvenice. Radove, koji će omogućiti veću protočnost prometa, financirale su Hrvatske ceste, a izvođač je bio GP Krk.



RIJEKA – Puni profil dionice autoceste A7 između čvorova Hreljin i Šmrika, u oba smjera, otvoren je u petak nakon što je završena dogradnja četvrtog traka na tom dijelu autoceste, vrijedna oko 10 milijuna kuna, a dionicu je obišao tehnički ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković.


Riječ je o punom profilu dionice A7 od čvora Hreljin prema rotoru, kojim se promet odvaja prema otoku Krku te na Jadransku magistralu u smjeru Crikvenice. Radove, koji će omogućiti veću protočnost prometa, financirale su Hrvatske ceste, a izvođač je bio GP Krk.


Tehnički ministar Butković rekao je da je to infrastrukturni projekt koji će pomoći turizmu i omogućiti da se tijekom najvećeg pritiska, za vikende, na prometnicama ne stvaraju gužve. Očekuje dobru turističku sezonu, ističe da su brojke bolje u odnosu na lani i da se otvaraju novi kapaciteti u marinama i hotelima.




Govoreći o važnijim infrastrukturnim projektima u Primorsko-goranskoj županiji, Butković je najavio da će za desetak dana biti gotova studija izvodljivosti za cestu D 403, koja će spojiti Zagrebačku obalu, zapadni dio riječke luke sa zapadnim dijelom riječke obilaznice. Rekao je da će uskoro imati i informaciju o nastavku financiranja terminala na Zagrebačkoj obali te da će sljedećeg tjedna biti raspisan natječaj za studiju izvodljivosti za obilaznicu Novog Vinodolskog, kao dijela Jadransko-jonske autoceste, odnosno dionice Križišće-Žuta Lokva.


»Bez obzira što je sada tehnička vlada, projekti idu, dokumentacija se radi i to ne smijemo zaustaviti,« rekao je.


Na pitanje o financiranju izgradnje ceste D 403, Butković je rekao da će se, nakon studije izvodljivosti, kada se riješe imovinsko-pravni odnosi i završi se sva dokumentacija te budući da je vrijednost te investicije oko 70 milijuna eura, taj projekt kandidirati za sredstva Europske unije. Dodao je da je ta cesta uvjet za Zagrebačku obalu i da je od državnog interesa.


U vezi s odgodom otvaranja ACI-jeve marine Slano radi problema pristupne ceste, ministar je rekao da je sinoć kontaktirao s Upravom ACI-ja i načelnikom općine te da su počeli razgovori koji su bili naprasno prekinuti. Rekao je da će sljedećeg tjedna zajedno s tehničkim ministrom turizma Antonom Klimanom otići u Dubrovnik i u marinu Slano te da vjeruje da će doći do kompromisa, koji je, istaknuo je, jedino rješenje.


Ocijenio je da je najnovija ACI-jeva investicija u marinu u uvali Slano hvalevrijedna te da ne vidi razloga da pristupna cesta koja vodi do marine ne bude uređena i da ne bude na razini na kojoj je i marina, te da je to u interesu i općine i ACI-ja.


»Vjerujem da to shvaćaju i Uprava ACI-ja i općinski načelnik i općinsko vijeće i da će u tom smjeru ići kompromis oko izgradnje te ceste«, naglasio je Butković.Novinare je zanimalo hoće li, ako se ispostavi da su imenovanja direktora u HAC-u, HC-u i HŽ-u suprotna proceduri, to dovesti do ništavnosti odluka koje su donijeli svi direktori koje je Butković potvrdio. Odgovorio je da kod tih imenovanja nema nezakonitosti.

»Sva imenovanja, njih četiri ili pet, u državnim tvrtkama, koja su se odradila na skupštinama, je Trgovački sud upisao, znači sva imenovanja su prošla zakonsku proceduru i tu nema nikakvih nezakonitosti. Ono što će utvrđivati Povjerenstvo za sukob interesa je, rekao bih, smiješno, jer tu ne vidim nikakvog sukoba interesa, jer se zna što je definicija sukoba interesa, a imenovanja Nadzornih odbora i Uprava u državnim tvrtkama nemaju s time apsolutno nikakve veze,« rekao je ministra Butković.