Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 9° 1
Sutra: 9° 9° 1
21. studenoga 2018.
Turistički sajam

video Otvoren WTM u Londonu: Cappelli i Staničić sastali se s predstavnicima kompanija Jet2com, FTI te BBC

Snimila Biljana SAVIĆ
Snimila Biljana SAVIĆ
Autor:
Objavljeno: 6. studeni 2017. u 15:56 2017-11-06T15:56:00+01:00

Hrvatska će se delegacija susresti i s predstavnicima kompanija kao što su EasyJet, British Airways, TUI, Thomas Cook i Saga, a s kojima će proanalizirati dosadašnju suradnju i rezultate te razmotriti mogućnosti unaprjeđenja iste s ciljem postizanja još boljih rezultata s ovog, za Hrvatsku, vrlo potentnog tržišta

Danas je u Londonu svečano otvoren turistički sajam World Travel Market (WTM), čime je i službeno započela promidžba hrvatske turističke ponude na sajmovima za sljedeću turističku godinu.

Riječ je o jednoj od najvažnijih svjetskih turističkih burzi, koja se ove godine održava od 6. do 8. studenoga 2017. godine, a među brojnim izlagačima i štandovima destinacija koje predstavljaju svoju turističku ponudu našao se i onaj hrvatski.

Na sajmu su prisutni i ministar turizma Gari Cappelli te direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji će ovu priliku iskoristiti za brojne poslovne sastanke i susrete s najvažnijim partnerima na tržištu Ujedinjene Kraljevine.

Tako su se ministar Cappelli i direktor Staničić već tijekom prvog dana sajma susreli s nekoliko važnih partnera, među kojima su Jet2com, FTI te BBC.

Hrvatska će se delegacija susresti i s predstavnicima kompanija kao što su EasyJet, British Airways, TUI, Thomas Cook i Saga, a s kojima će proanalizirati dosadašnju suradnju i rezultate te razmotriti mogućnosti unaprjeđenja iste s ciljem postizanja još boljih rezultata s ovog, za Hrvatsku, vrlo potentnog tržišta.

Naime, tijekom prvih deset mjeseci ove godine, s UK tržišta je ostvareno više od 785 tisuća dolazaka i 4.1 milijun noćenja britanskih turista, što predstavlja rast od 26 posto u dolascima i noćenjima u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

U navedenom su razdoblju britanski turisti najviše posjećivali regije Dubrovnik, Split i Istru, a najviše noćenja ostvarili su u hotelima.

 Dodajemo kako će sutra, tijekom drugog dana na sajmu WTM, u sklopu hrvatskog štanda biti organizirano premijerno prikazivanje novog promotivnog spota Hrvatske turističke zajednice, a na kojem se očekuje oko 200 sudionika.

Novi promotivni spot je sniman na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te u njemu sudjeluje 10 poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti.

Osim poznatih hrvatskih destinacija, spot ima za cilj i promociju ostalih oblika ponude, poput kulturne i povijesne baštine, eno-gastronomije, aktivnog odmora, nautike, prirodnih ljepota i drugih segmenata hrvatskog turizma.

 Hrvatska turistička ponuda ove se godine predstavlja na štandu veličine 280m2, a na kojem će, uz Hrvatsku turističku zajednicu, svoju ponudu predstaviti i 25 suizlagača.

Da je riječ o jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova pokazuje podatak da na sajmu sudjeluje oko 5000 izlagača, a čiju ponudu tijekom tri dana održavanja pregleda više od 50 tisuća posjetitelja, među kojima su i predstavnici najvažnijih svjetskih turističkih kompanija i institucija.   

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.

HNK Rijeka


Promo
Promjenom opskrbljivača do manjih troškova za plin
Imaju li tvrtke i obrti izbor ukoliko porastu cijene plina

Promjenom opskrbljivača do manjih troškova za plin