Prostakluk u autobusu

OGORČENA PUTNICA AUTOTRANSA ‘Vozač autobusa prijetio je da će prditi, a suvozač se hvalio svojom “veličinom” ‘

Biljana Savić

Ponašanje dvojice vozača koje je Zadranka Stanka Vitlov opisala krajnje je neprimjereno i za kućnu atmosferu, a kamoli za radno mjesto



RIJEKA Zadranka Stanka Vitlov toliko se razočarala u ponašanje Autotransovih vozača da je uputila prigovor i fotodokumentaciju mailom na brojne institucije, ali i društvene mreže i medije, u želji da upozori putnike da, kako je kazala, Autotransom ne putuju ako ne žele biti izvrgnuti uvredama i prijetnjama od strane njihovih vozača i službenog osoblja. A imala je i zašto.


Gotovo je nevjerojatno povjerovati da se oba vozača u istom autobusu ponašaju krajnje sramotno, jer ako je jednome loš dan, mada ni to nije isprika, mogućnost da je i njegov kolega jednako tako nepristojan, gotovo da je ravna nuli, No, život i praksa ne znaju za postotke i pripovijedaju gotovo pa nevjerojatne priče za 21. stoljeće i vrijeme team buildinga, silnih odjela za ljudske resurse u tvrtkama i borbe za svakog klijenta. Ponašanje dvojice vozača koje je Zadranka Stanka Vitlov opisala krajnje je neprimjereno i za kućnu atmosferu, a kamoli za radno mjesto.


Evo njene priče, koju prenosimo u cijelosti:




»Dana 17. veljače u 10 i 30 sati trebala sam putovati iz Zagreba u Zadar busom Autotransa, registracijskih oznaka RI 783-TV. Dan prije sam na kolodvoru rezervirala sjedalo (6 kn ) i dobila broj 3. Oko 10,15 sati ušla sam u bus, potražila sjedalo broj 3, odmah iza suvozača, i stavila torbicu i jaknu na to sjedalo, odmah iza suvozača.


Istog trenutka me vozač grubim tonom upozorio da se maknem od tamo i da odem iza u kabinu. Nisam imala ništa protiv, mjesta je bilo, ali sam upitala zašto. Odgovor vozača ulazi u anale Autotrans pristojnosti: ‘Zato jer ja mogu prdnuti, pa to vama može smrditi, a možete prisluškivati moje privatne razgovore’.


Zapanjena, pokupila sam stvari, maknula se tri reda niže a dok sam ustajala u mom neposrednom prisustvu vozač je rekao suvozaču: ‘to su one babe koje nisu dobile jednu stvar, pa se sad iživljavaju. Ali, ja sam sad iznerviran, ne mogu i neću voziti, vozit ću vam osmice po cesti i sad izvlačim karticu. Ni ja, niti moj suvozač vas neće voziti’. Na to je stvarno izvukao karticu iz volana i napustio bus. Dok sam razmišljala hoće li me možda i na silu izbaciti (mladi momak, a ja imam 65 godina) te da li da zovem policiju, on se vratio i krenuo.


Suvozač je pri sakupljanju karata dao i neke reklamne letke, a na moje pitanje ima li na njima kontakt telefon firme odgovorio da ima tu njegova veličina cipela i još jedne druge stvari.


Nemajući povjerenja u ovu i ovakvu firmu za suvisao odgovor i traženu ispriku i sankcije, ovo upućujem na sve medije i Ministarstvo prometa i tražim da se ovakvog prijevoznika i osoblje makne s ceste« – stoji u obraćanju putnice Stanke Vitlov.


Autotrans najavio ispriku putnici i sankcije vozačima 


Iako je razočarana putnica kazala da je uputila reklamaciju i upravi ovoga prijevoznika i iskazala nepovjerenje da će bilo tko »iz te i takve tvrtke reagirati«, uprava Autotransa joj se ipak javila. Na upit našeg lista, iz uprave ovog prijevoznika poručili su da su u kontaktu sa Stankom Vitlov i da će učiniti sve da joj se ispričaju, da joj nadoknade štetu, te da vozače sankcioniraju.


– Istražit ćemo cijeli slučaj, još ćemo sutra detaljnije porazgovarati s ovom gospođom, kazali su nam jučer u upravi Autotransa i dodali da u njihovoj tvrtki radi 1.200 zaposlenika te da je ponekad teško kontrolirati svačiji pojedinačni vokabular i ponašanje, ali da im u tome, nažalost, ali i na sreću, mogu pomoći putnici.


– Izuzetno nam je neugodno da se ovo dogodilo, svima je jasno da nam ovakvo nešto nikad ne bi moglo biti u interesu; ovakav način komunikacije i ponašanja naših djelatnika je i više nego prihvatljiv. Budući da nam je gospođa priložila dokumentaciju, znamo identitet obojice vozača i oni će biti sankcionirani, i to sasvim sigurno adekvatno. Zbog nas i naše tvrtke, ali prvenstveno zbog naših putnika kojima uvijek izlazimo u susret i razmatramo sve njihove reklamacije, poručuju iz Autotransa.