Ostvarivanje poslovnih ciljeva

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi u Rovinj inozemne stručnjake koji ruše konvencije

P. N.

Dani komunikacija donose nove poglede na svijet tržišnog komuniciranja s tri različita kontinenta



F


Natasha Jen


Natasha Jen


estival Dani komunikacija ove će godine u Rovinju okupiti vrhunske stručnjake koji su svoj trag u industriji tržišnog komuniciranja ostavili razbijanjem konvencija, povezivanjem poznatih disciplina na drukčiji način i zagovaranjem novog pristupa komunikaciji općenito. Tako će posjetitelji festivala upoznati trendove koji se trenutno primjenjuju na tržištima SAD-a, Japana i Švedske kroz predavanja stručnjaka svjetskog kalibra.




Iz New Yorka na pete po redu Dane komunikacija stiže Natasha Jen, dizajnerica koja je poznata po oštroumnom i pristupačnom povezivanju digitalnih medija i arhitekture. Najmlađa je partnerica u jednom od najprestižnijih studija za dizajn, studiju Pentagram u New Yorku.



Panel o komunikaciji istaknutih poslovnih lidera 


Na ovogodišnjim Danima komunikacija, koji će se održati od 30. ožujka do 2. travnja u hotelu Lone u Rovinju, CEO panel pod nazivom „Keep calm and communicate“ okupit će lidere u poslovnoj zajednici koji se uz profesionalni uspjeh u svojoj industriji ističu i istaknutom vještinom javne komunikacije pri prezentaciji svoga rada i poslovanja svoje kompanije ili institucije.


Na panelu će sudjelovati direktorica Europske banke za obnovu i razvoj u Hrvatskoj Vedrana Jelušić, direktor tvrtke Insako Saša Cvetojević  i direktorica tvrtke Biovega Jadranka Boban Pejić,  koji će na temelju vlastitog iskustva predstaviti kako CEO kompanije može utjecati na cjelokupan način razmjene informacija, tj. na internu i eksternu komunikaciju u kompaniji te na njezinu organizacijsku kulturu. Panel će se odviti uz moderiranje Manuele Šole, a njegov cilj je kroz primjere najbolje prakse pokazati zašto liderstvo u poslovnoj zajednici nije moguće bez kvalitetne komunikacije i bez uvažavanja uloge komunikacijske strategije u ostvarivanju poslovnih ciljeva.


Program festivala Dani komunikacija s predavačima i dodatnim sadržajima dostupan je na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.




Yasuharu Sasaki


Yasuharu Sasaki


Yasuharu Sasaki iz Japana, izvršni kreativni direktor Dentsua s podlogom u računalnim znanostima, predstavit će svoj inovativni pogled na tehnologiju, digitalna rješenja i discipline poput korisničkog iskustva (UX). Ovaj vizionar promiče ideju da se oglašivačke agencije trebaju maknuti od klasičnih komunikacijskih rješenja prema kreativnim rješenjima koja imaju moć usmjeriti cijelo poslovanje kompanije.


Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.


Festival Dani komunikacija održat će se od 30. ožujka do 2. travnja u Hotelu Lone u Rovinju. Za više informacija o programu festivala, kotizacijama i dostupnim paketima te smještaju, posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.  


ORGANIZATORI


HURA:


Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.


 


IAB Hrvatska:


IAB Hrvatska je neprofitna udruga posvećena interaktivnom marketingu, osnovana s ciljem da stimuliranjem i usmjeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promovira ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savjetovanjem i edukacijom, kako industrije u cijelosti, tako i njezinih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europske udruge IAB Europe i dio globalne mreže IAB udruga.