Plagiranje

Nova TV razmišlja o pravnim koracima protiv HRT-a zbog sličnosti vizualnih identiteta

Siniša Pavić

Snimio D. Lovrović

Snimio D. Lovrović

Već u nedjelju, netom nakon premijere novog vizuala HRT-ova Dnevnika, reagirali su korisnici društvenih mreža, Twittera i Facebooka, ukazujući na, kako su pisali, frapantnu sličnost vizualnog identiteta dvaju konkurentskih Dnevnika



Moderan studio, novi vizualni identitet i, lako je moguće, sudski spor! Ni dan nije prošao od prvog izdanja novog Dnevnika HRT-a, a kontroverzi je podosta. Pače, na Nova TV-u razmišljaju i o pravnim koracima protiv HRT-a, a sve zbog sličnosti vizualnog identiteta Dnevnika HRT-a i Dnevnika Nove TV.


Prvo su već u nedjelju, netom nakon premijere novog vizuala HRT-ova Dnevnika, reagirali korisnici društvenih mreža, Twittera i Facebooka, ukazujući na, kako su pisali, frapantnu sličnost vizualnog identiteta dvaju konkurentskih Dnevnika. Logotip, izgled studija, poglavito uvodna špica, sve je twitterašima bilo suspektno. Oglasila se i Nova TV i to nakon što su, kako rekoše, od nedjelje navečer zatrpani pozivima gledatelja, marketinških stručnjaka i medija.


– Od kada je sinoć Dnevnik HRT-a dobio novi vizualni identitet moramo priznati da smo zatrpani pozivima gledatelja, marketinških stručnjaka i medija. Očito je da nismo jedini koji su primijetili sličnost novog grafičkog paketa HRT-ovog Dnevnika i grafičkog paketa Dnevnika Nove TV. Kopiranje naših sadržaja nažalost nije strana pojava, ovaj puta je preslikan sam koncept vizualne komunikacije što zapravo gledatelje može dovesti do zablude kod odabira kanala. Upravo zato razmišljamo o daljnjim pravnim koracima koje ćemo poduzeti naspram HRT-a – poručila je u ponedjeljak Ivana Galić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV.




A bio vizualni identiteta »frapantno sličan« ili ne, što se gledanosti tiče redizajnirani Dnevnik HRT-a je za svog premijernog izdanja i opet gledao u leđa Dnevniku Nove TV, a jedva da je u nedjelju išta odmakao informativnoj emisiji RTL Danas. Gledanost središnjeg Dnevnika HRT-a bila je 10.48 posto, RTL Danas gledalo je 10.14 posto populacije, dok je Dnevnik Nove TV bio najgledaniji sa 15.81 posto gledanosti.