Što će učiti djeca?

Ministrica o kurikulumu Hrvatskog jezika: Pozivam one iz ideoloških rovova da se ugledaju na našu suradnju s HAZU-om

Hina

snimio Davor Kovačević

snimio Davor Kovačević

Zahvalivši stručnjacima iz SRS-a i HAZU-a na njihovu radu i doprinosu, ministrica ističe da je kvalitetna suradnja HAZU-a, SRS-a i Ministarstva znanosti i obrazovanja pokazala je kako ideološki prijepori nestanu onog trena kada svi dionici procesa dogovore i u prvi plan stave sadržaj reforme.



ZAGREB – Stručnoj radnoj skupini (SRS) za kurikulum hrvatskog jezika u ponedjeljak popodne je na videokonferenciji predstavljena recenzija tog kurikuluma koju je izradila Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), a ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak tim povodom poručuje kako je kvalitetna suradnja HAZU-a, SRS-a i Ministarstva pokazala da »ideološki prijepori nestanu onoga trena kada svi dionici procesa dogovore i u prvi plan stave sadržaj reforme«.


Recenziju su članovima SRS-a predstavile ministrica Divjak i pomoćnica ministrice Lidija Kralj te je dogovoreno da se u roku od dva tjedna kurikulum doradi sukladno prijedlozima HAZU-a, priopćilo je u utorak Ministarstvo znanosti i obrazovanja.


Kurikulum hrvatskog jezika, dodaje se, trebao bi biti spreman za uključivanje u eksperimentalnu provedbu kurikularne reforme koja ove jeseni počinje u šezdesetak škola diljem Hrvatske.




Zahvalivši stručnjacima iz SRS-a i HAZU-a na njihovu radu i doprinosu, ministrica ističe da je kvalitetna suradnja HAZU-a, SRS-a i Ministarstva znanosti i obrazovanja pokazala je kako ideološki prijepori nestanu onog trena kada svi dionici procesa dogovore i u prvi plan stave sadržaj reforme.


»Pozivam sve političke stranke da se ugledaju na ovaj pozitivan primjer suradnje i da u prvi plan, umjesto ideoloških rovova i besmislenih svađa, stave upravo sadržaj javnih politika«, poručila je ministrica.


Kako dodaju iz MZO, na skali od 1 do 4 prosječna ocjena recenzije iznosi 3, a prijedlozi HAZU-a odnose se, uz ostalo, na popis znanstvenih i stručnih djela na temelju kojih je kurikulum izrađen te je dano nekoliko sugestija vezano uz broj sati u pojedinim obrazovnim razdobljima koji će biti posvećen jeziku, odnosno književnosti, komunikacijskim kompetencijama i medijskoj kulturi.


Također, zajedničko stajalište SRS-a i HAZU-a je da predmet Hrvatski jezik zaslužuje veću satnicu u sklopu nastave, na što će Ministarstvo znanosti i obrazovanja posebno obratiti pozornost u bližoj budućnosti, ističu iz MZO-a.