Najveći hrvatski putnički brodar

JADROLINIJA NA PUTU RUŠENJA REKORDA Do kraja godine nacionalni će brodar prevesti 12 milijuna putnika

Darko Pajić

Foto D. Lovrović

Foto D. Lovrović

 Najveći hrvatski putnički brodar Jadrolinija u prvih 10 mjeseci ove godine bilježi rekordan promet od 11,3 milijuna putnika i 2,7 milijuna vozila, što je oko 7 posto veći promet u odnosu na isto razdoblje prošle godine



RIJEKA  Najveći hrvatski putnički brodar Jadrolinija u prvih 10 mjeseci ove godine bilježi rekordan promet od 11,3 milijuna putnika i 2,7 milijuna vozila, što je oko 7 posto veći promet u odnosu na isto razdoblje prošle godine.


Ukoliko se navedeni trendovi nastave, vrlo je izgledno kako bi prvi put u povijesti Jadrolinije godišnji promet mogao biti veći od 12 milijuna putnika, kao i da bi broj vozila mogao biti vrlo blizu 3 milijuna vozila. Sve to pokazuje kako je odrađena izuzetno uspješna turistička sezona, što potvrđuje i predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta.


– Naravno da raduje vrlo visok trend rasta prometa, kao i vrlo izgledan promet veći od 12 milijuna putnika do kraja godine, ali je od tih brojki možda i važnija činjenica da je sezona odrađena uz visoke standarde sigurnosti plovidbe i bez značajnijih gužvi ili kašnjenja, ističe Sopta, koji najavljuje i svojevrsne pilot-projekte i novosti u sustavu online kupnje karata. Zanimljivo je da se postupno povećava udio online prodanih karata u sustavu Jadrolinije, također i poredak država iz kojih su korisnici kupovali karte. Po broju kupljenih karata putem online prodaje na prvom mjestu Velika Britanija, a zatim slijedi Hrvatska, Francuska, SAD, Italija, Njemačka, Španjolska, Australija, Švedska i Kanada. Upravo u ovom segmentu veliki je interes korisnika za rezervaciju mjesta na brodu, gdje je problem što infrastruktura u brojnim trajektnim pristaništima ne dozvoljava rezervacije. Naime, neophodno je da na cestovnim prilazima u trajektnim lukama mora postojati dodatni prometni trak na kojem se može formirati kolona vozila i putnika koji su unaprijed rezervirali svoje mjesto na brodu.




– Taj je problem moguće rješavati postupno i u suradnji s lučkim upravama kako bi što veći broj trajektnih pristaništa svojom infrastrukturom mogao udovoljavati standardima za provedbu rezervacije putovanja. Naša je ideja i na tome radimo da iduće sezone omogućimo online prodaju karata za otočane, kao i rezervaciju putovanja na nekim državnim linijama, gdje za to postoje uvjeti, odnosno zadovoljavajuća infrastruktura. Dugoročniji cilj će biti da u što većem broju luka postupno uvedemo rezervacije putovanja, a tu najveći interes korisnika imamo upravo u inozemstvu, kazao je između ostalog Sopta.