Važan nastup

ITB BERLIN Otvoren najveći svjetski turistički sajam: Pogledajte kako izgleda novi štand HTZ-a

Biljana Savić

Foto: HTZ

Foto: HTZ

Tijekom prvoga dana sajma najveći je interes izazvao upravo novi koncept i kreativno rješenje nastupa HTZ-a na turističkim sajmovima. Riječ je o radu „Povezivanje raznolikost i otvorenost“, tima Grupa + Arhikultura (Tihana Taraba, Filip Despot, Tvrtko Topić).



Danas je u Berlinu svečano otvoren najveći svjetski turistički sajam ITB na kojem Hrvatska turistička zajednica premijerno nastupa s novim dizajnom štanda koji će se koristiti do 2022. godine. Na sajmu su prisutni ministar turizma Gari Cappelli te direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji će se tijekom sajma u Berlinu susresti s brojnim važnim partnerima s njemačkog tržišta.


„Hrvatska je danas jedna od najatraktivnijih svjetskih turističkih destinacija, a kako bi zadržali status hit turističke destinacije moramo pratiti trendove i kontinuirano jačati prepoznatljivost na turističkom tržištu.


Foto: HTZ


Foto: HTZ





Upravo zato u promotivnom segmentu Hrvatska mora biti prezentirana kroz odgovarajući suvremeni vizualni koncept koji će moći privući turiste iz cijeloga svijeta. Svoj doprinos u tome svakako ima ulaganje u kvalitetu vizualnog identiteta.


Novim štandom dominira namještaj proizveden u Hrvatskoj, a novim dizajnom ponovno namećemo trendove te dokazujemo svoju kreativnost i inovativnost“, rekao je direktor Staničić.


„Pozitivne reakcije posjetitelja na sajmu ITB potvrđuju poziciju Hrvatske kao hit turističke destinacije. U 2018. godini očekujemo gotovo tri milijuna gostiju iz Njemačke, a posebnu pažnju usmjeravamo još boljem direktnom avio povezivanju između naših zemalja.


Ove nas godine očekuje preko dvadeset novih avio linija iz Njemačke koje će povezati brojne destinacije u Hrvatskoj s Njemačkom tijekom svih dvanaest mjeseci“, istaknuo je ministar Cappelli te nadodao kako će veliki fokus u daljnjim promotivnim i razvojnim aktivnostima biti na snažnijem razvoju selektivnih oblika turizma kao što su zdravstveni, ciklo, eno-gastronomski, ruralni i mnogi drugi koji su vrlo zanimljivi posjetiteljima s ovog tržišta.


Foto: B. SAVIĆ


Foto: B. SAVIĆ



Tijekom prvoga dana sajma najveći je interes izazvao upravo novi koncept i kreativno rješenje nastupa HTZ-a na turističkim sajmovima. Riječ je o radu „Povezivanje raznolikost i otvorenost“, tima Grupa + Arhikultura (Tihana Taraba, Filip Despot, Tvrtko Topić).


Naglasak novog rješenja nastupa na turističkim sajmovima svojom pojavnošću pruža dojam otvorenosti, vizualne jasnoće i urednosti te kvalitetne organizacije koja se ostvaruje i standardizacijom isticanja vizualnih obilježja izlagača na pojedinačnim štandovima te dizajnerskim namještajem hrvatske proizvodnje kao ambasadora domaće kreativnosti i kvalitete.


Foto: HTZ


Foto: HTZ



Foto: HTZ


Foto: HTZ