Srijeda, 26. studenog 2014.
Ministar o monetizaciji autocesta

Hajdaš Dončić: Neovisno o koncesioniranju, u HAC-u i ARZ-u bit će otpuštanja

Siniša Hajdaš Dončić / Foto Denis LOVROVIĆ
Siniša Hajdaš Dončić / Foto Denis LOVROVIĆ
Autor: HINA
Objavljeno: 23. rujna 2012. u 22:01

Te dvije tvrtke trenutno duguju četiri milijarde kuna i ako novac od koncesija možemo dobiti odmah za smanjivanje dugova 60 lipa iz goriva možemo uložiti u željeznicu ili regionalne ceste, kazao je ministar

ZAGREB  Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić rekao je u nedjelju navečer da će u iduće četiri godine u njegovom resoru broj zaposlenih biti smanjen za 10.000 kroz planove restrukturiranja, ali da to ne uključuje samo otpuštanja nego modernizaciju, investicije i samofinancijsko restukturiranje.

Ministar je u razgovoru za Dnevnik HTV-a rekao da postoji plan za svaku od 54 tvrtke u njegovom resoru u kojem su velike tvrtke poput Hrvatskih autocesta, Hrvatskih željeznica, Hrvatske pošte i Croatia Airlinesa. 

Najviše otpuštanja, rekao je, bit će u HŽ-u iz kojih će u četiri godine otići sedam tisuća ljudi. Dodao je da se HŽ Holding kao krovna institucija u okviru sustava željeznica ukida do 15. listopada, što znači da se racionaliziraju razine upravljanja. 

Ministar je rekao da je HŽ Cargo suočen s najvećim izazovom da ostane na tržištu jer od 1. srpnja iduće godine bilo koji prijevoznik robe može voziti po hrvatskim prugama.

Vezano uz odluku vlade o provedbi postupka odabira savjetnika koncesiju Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka-Zagreb, odnosno mogućeg davanja autocesta u koncesiju, ministar je rekao da se javilo nekoliko svjetskih financijskih institucija i fondova ali nije želio govoriti o imenima. Te dvije tvrtke, kazao je ministar, trenutno duguju četiri milijarde kuna.

»Moramo ići u ukupno smanjenje dugova i ako taj novac (od koncesija) možemo dobiti odmah za smanjivanje dugova, ostaje 60 lipa iz goriva koje možemo uložiti u željeznicu ili za regionalne ceste«, rekao je ministar. Kazao je da vlada time taj novac vraća hrvatskim građanima, a da se autoceste, ako se pronađe koncesionara, za 30 godina vraćaju u vlasništvo Hrvatske.

Neovisno o tome uđe li se u postupak koncesioniranja u Hrvatskim autocestama i Autocesti Rijeka-Zagreb provest će se restrukturiranje jer u njima ima viška zaposlenih, rekao je ministar.

Komentari

1
Morate biti prijavljeni ako želite ostaviti komentar. Prijavi se / Registriraj se
  • paris
    paris   Objavljeno: 23. ožujka 2013. u 13:47

    Ovoga Hajdaš dončića treba opalit nogom u guzicu da odleti dalje nego ga se može vidjeti.Koncesionar Bina-Istra gospodari cestama koje su izgrađene novcem i od onih 60 lipa ali i dalje plaćamo i cestarinu i naknadu kad se vozimo po tim cestama.Tunel "Učka koji je građen narodnim zajmom i odavno isplaćen i dalje u koncesiji kojoj i dalje donosi dobit a ne onima koji su taj tunel izgradili.Ista stvar i sa Titovim mostom(Krčki most).
    Bolje bi bilo da se smanje cijene korištenja cestarina i da se te ceste više koriste.Sada se izbjegavaju i svi bježimo na ceste kojim jeftinije dođemo kamo želimo.