Zajednička kampanja

EXPERIENCE CROATIA, FEEL SLOVENIA Hrvatska i Slovenija kreću zajedno na kinesko tržište

Biljana Savić

Foto M. Aničić

Foto M. Aničić

Cilj kampanje je jačanje vidljivosti i ugleda dviju zemalja na kineskom tržištu kao atraktivnih i autentičnih europskih turističkih odredišta te rast broja kineskih turista



RIJEKA Zajedničkoj kampanji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Slovenske turističke organizacije (STO) prvi put su odobrena sredstva Europske turističke komisije (European Travel Commission) temeljem Poziva za prijavu tematskih transnacionalnih kampanja za promociju Europe u Kini. Kampanja pod nazivom »Experience Croatia, Feel Slovenia« ima cilj jačanje vidljivosti i ugleda dviju zemalja na kineskom tržištu kao atraktivnih i autentičnih europskih turističkih odredišta te rast broja kineskih turista. Vrijednost kampanje premašuje 200.000 eura, od čega se polovica sufinancira europskim novcem. Aktivnosti predviđene kampanjom bit će provođene od listopada ove godine do ožujka iduće godine, a uključuju dvije zajedničke radionice u Pekingu i Šangaju, dva on-line treninga za predstavnike kineskih turoperatora i putničkih agencija, kao i oglašavanje u uglednim i prepoznatljivim kineskim medijima.


– Potvrda je ovo dugogodišnje i vrlo kvalitetne suradnje sa slovenskim kolegama u promociji naših zemalja na dalekim tržištima. Siguran sam da će naša ulaganja i planirane aktivnosti, zajedno s odobrenim europskim sredstvima, osigurati još bolje rezultate koje Hrvatska ostvaruje na velikom kineskom tržištu. Ova je godina proglašena Europsko-kineskom turističkom godinom, zbog čega ćemo nastaviti s provedbom ključnih promotivnih aktivnosti kako bismo još snažnije pozicionirali našu zemlju među kineskim ljubiteljima putovanja, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić i napominje da će ključnu ulogu u spomenutim procesima imati novi ured predstavništva HTZ-a u Šangaju.


– Potvrda da kinesko tržište brzo raste dokazuju projekcije prema kojima će do 2020. godine godišnje putovati više od 100 milijuna kineskih turista. Pozitivni trendovi turističkog prometa s ovog tržišta vidljivi su i na primjeru Hrvatske koju je u dosadašnjem dijelu godine posjetilo 136.000 kineskih turista, koji su pritom ostvarili 203.000 noćenja, što predstavlja rast od 36 posto u dolascima i noćenjima u odnosu na isto razdoblje prošle godine – naglašava Staničić.Inače, poziv ETC-a usmjeren je na promociju Europe kao privlačne turističke destinacije na kineskom tržištu, a namijenjen je nacionalnim turističkim organizacijama za predstavljanje vlastitih zemalja kroz različite aktivnosti. Zajednička promocija na dalekim tržištima, a posebno na kineskom tržištu, jedinstven je i izvrstan primjer uspješne suradnje u turističkoj promociji dviju zemalja. Profesionalan nastup nacionalnih turističkih organizacija očituje se u rastu broja kineskih gostiju i povećanoj vidljivosti obiju destinacija na kineskom tržištu.