Nacionalni avioprevoznik širi posao

Croatia Airlines leti direktno za Bukurešt i Skandinaviju

Danko Radaljac

foto: arhiva NL

foto: arhiva NL

Kako je ovo drugu godinu zaredom da Croatia Airlines proširuje popis dostupnih destinacija, pojavila se potreba i za rentanjem aviona, kako bi se pokrile potrebe. Zbog toga je ove godine za ljetnu letnu sezonu domaći prijevoznik iznajmio dva aviona Bombardier CRJ1000, zrakoplov koji prima do 100 putnika te je time kapacitetima smješten između Dashova i Airbusova koji se nalaze u vlasništvu Croatia Airlinesa.



I dok nekima u ekonomiji ne cvatu ruže, nacionalna zrakoplovna tvrtka Croatia Airlines jučer je na maloj ceremoniji u dvorcu Dverce na zagrebačkom Gornjem Gradu i službeno najavila uvođenje četiri nove direktne linije za europske prijestolnice Stockholm, Helsinki, Oslo i Bukurešt.


Direktne linije kreću s radom u drugoj polovici svibnja, a početna promotivna cijena povratne karte za nordijske linije bit će 199 eura. Cijena za rumunjsku prijestolnicu je 50 eura manje, a vezanim linijama s ovim gradovima će biti povezani i Split, Duborvnik, Pula i Pula, odakle će biti 30 eura skuplje na svakoj relaciji.


Prema rasporedu letenja, prema Stockholmu i Bukureštu će se ići ponedjeljkom, srijedom i petkom, prema Helsinkiju utorkom, četvrtkom i nedjeljom, dok će se prema norveškom glavnom gradu prometovati dva puta tjedno, četvrtkom i nedjeljom.




Kako je ovo drugu godinu zaredom da Croatia Airlines proširuje popis dostupnih destinacija, pojavila se potreba i za rentanjem aviona, kako bi se pokrile potrebe. Zbog toga je ove godine za ljetnu letnu sezonu domaći prijevoznik iznajmio dva aviona Bombardier CRJ1000, zrakoplov koji prima do 100 putnika te je time kapacitetima smješten između Dashova i Airbusova koji se nalaze u vlasništvu Croatia Airlinesa.


Predsjednik uprave Krešimir Kučko kazao je kako je Croatia Airlines nakon restrukturiranja zdrava tvrtka i da su ove linije samo nastavak poboljšavanja poslovnih procesa. Zahvalio se svima koji su pomogli u ostavrenju ovog novog poslovnog uspjeha. Šefica Turističke zajednice Zagreba Martina Bienefeld kazala je pak kako iz država s kojima će se ovim novim linijama spajati Zagreb u posljednje vrijeme bilježe porast turističkih dolazaka od čak 30 posto, što znači da je pogođen i tajming i destinacije.


Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić tradicionalno je iskoristio situaciju za malo predizbornih obećanja. Tako prema njegovim riječima, za dva mjeseca, netom oko lokalnih izbora, krenut će se graditi brza željeznička linija između nove zagrebačke zračne luke i samog grada. Što bi značilo da je odustao od prvog predizbornog obećanja da će Pleso spojiti s podzemnom željeznicom i drugog da će to obaviti produženjem tramvajske linije.