Da bi bio posve uvjeren

Bernardić po ‘pošteni’ rejting išao u Sloveniju: Zapanjio se kad su mu rekli kako SDP zaista stoji

Dražen Ciglenečki

Foto Pixsell

Foto Pixsell

Ninamedia, koja nisu nekakvi bezveznjaci nego respektabilna agencija u susjednoj državi, i dalje ih smješta na drugo mjesto na ljestvici popularnosti, jer im je Živi zid s 8,3 posto dosta iza leđa



ZAGREB  U SDP-u nisu mogli u Hrvatskoj pronaći niti jednu poštenu i pouzdanu agenciju koja bi za njih napravila istraživanje o popularnosti stranaka, pa su ga stoga naručili od slovenske Ninamedije. Slogan te agencije, kako se navodi na njihovoj web stranici, je – Da biste bili posve uvjereni.


I sada predsjednik SDP-a Davor Bernardić i njegovi istomišljenici u vodstvu stranke u potpunosti vjeruju da im je trenutačni rejting 17,1 posto, koliko im je sredinom prosinca na uzorku od 959 ispitanika izračunala Ninamedia, a ne samo 14,8, što sugerira recentna anketa Ipsos Pulsa.


Nije to neka bombastična razlika, tek 2,3 postotna poena, ali razumljivo je da su podaci do kojih su došli Slovenci Bernardiću draži.




Naročito zato što je razmak između SDP-a i HDZ-a prema Ipsosu, koji je glavni tajnik SDP-a Nikša Vukas proglasio »Plenkovićevom tvornicom laži«, 14 postotnih poena, dok je za Ninimediju on razmjerno prihvatljivih 6,3 posto. I što je za SDP posebno bitno, Ninamedia, koja nisu nekakvi bezveznjaci nego respektabilna agencija u susjednoj državi, i dalje ih smješta na drugo mjesto na ljestvici popularnosti, jer im je Živi zid s 8,3 posto dosta iza leđa.


Podsjećamo, Ipsos je ustanovio da je Živi zid s 14,9 posto već preskočio SDP.


S obzirom da su kod Ninimedije sve brojke, osim SDP-ove niže, tako je i Mostov rejting kod njih 4,8 posto, a 6,3 kod Ipsosa.