Skok prihoda od prodaje

Podravka postigla najbolji kvartalni rezultat u povijesti

Branko Podgornik

Marin Pucar

Marin Pucar

Njezini prihodi od prodaje skočili su 8,3 posto, a neto dobit povećala se gotovo četiri puta u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine, pohvalio se nadzorni odbor koprivničke kompanije. Tom uspjehu uvelike su pridonijela tržišta srednje Europe i Rusije, na kojima je Podravkina prodaja skočila oko 15 posto



ZAGREB Podravka je u prvom tromjesečju postigla najbolje operativne rezultate u svojoj povijesti. Njezini prihodi od prodaje skočili su 8,3 posto, a neto dobit povećala se gotovo četiri puta u odnosu na prvo tromjesečje prošle godine, pohvalio se nadzorni odbor koprivničke kompanije. Tom uspjehu uvelike su pridonijela tržišta srednje Europe i Rusije, na kojima je Podravkina prodaja skočila oko 15 posto.- Posebno vrijedi istaknuti činjenicu kako je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta bez izvanrednih utjecaja, što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka u prvom tromjesečju, priopćio je nadzorni odbor kompanije nakon sastanka. Ističe da je neto dobit iznosila 69,8 milijuna kuna, za razliku od 18 milijuna kuna iz prvog tromjesečja prošle godine. Prihodi od prodaje iznosili su 988,9 milijuna kuna, ili 75,6 milijuna više nego lani. Primjerice, segment Prehrane ostvario je 789,8 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je povećanje od 9,2 posto. U vodstvu Podravke osobito su zadovoljni time što su “svi poslovni programi u Prehrani povećali prodaju”.Tako je kulinarstvo ostvarilo rast od 8,6 posto, dječja hrana, slastice i snack 8,2 posto, Podravka hrana 16,9 posto, poslovni program Žito 9,4 posto, mesni proizvodi, jela i namazi 13,4 posto, a riba 9,7 posto.Istodobno, Farmaceutika je u prvom tromjesečju prodala robe za 199 milijuna kuna, ili 5 posto više nego lani. Vlastiti brandovi Farmaceutike ostvarili su rast od 6,3 posto, ponajviše zbog širenja distribucije u srednjoj Europi te povećanja potražnje na tržištu Rusije, kažu u Podravci. U najznačajnijoj kategoriji “lijekovi na recept” prodaja je porasla za 9,8 posto.Drugim riječima, Podravkina prodaja u regiji Centralna Europa skočila je 15,9 posto, a u regiji Istočna Europa 14,9 posto. Najznačajnija izvozna regija Podravke uglavnom su države iz bivše Jugoslavije (Regija Adria), u kojima je prodaja u prvom tromjesečju povećana 6,3 posto, što je kompaniji donijelo 40 milijuna kuna prihoda više nego lani.