Turističko vijeće

Izabrani direktori HTZ-a za Seul i Los Angeles te pet medijskih agencija za strana tržišta

Hina

Foto HTZ

Foto HTZ



ZAGREB  Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) u ponedjeljak je izabralo direktore HTZ-a za predstavništvo u Seulu Zorana Horvata te za ispostavu u Los Angelesu Ivu Bahunek, kao i pet medijskih agencija za provođenje HTZ-ovih kampanja i dobitnike potpora za projekte na turistički nerazvijenim područjima.


Izvijestivši o tim odlukama Turističkog vijeća, iz Glavnog ureda HTZ-a istaknuli su da radi bolje promocije hrvatskog turizma na dalekim tržištima nakon lanjskog otvaranja ureda u Šangaju otvaraju i predstavništvo u Seulu u Južnoj Koreji te ispostavu u Los Angelesu.


Direktor novog predstavništva u Seoulu bit će Zoran Horvat, osnivač i predsjednik Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba, dok će novu ispostavu HTZ-a u Los Angelesu voditi Iva Bahunek, dugogodišnja direktorica Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH).




»Imamo velika očekivanja od novih direktora HTZ-a na tržištima Južne Koreje i SAD-a te vjerujemo da će uspješno provoditi aktivnosti turističke promocije Hrvatske i pomoći u njezinom daljnjem pozicioniranju u svijetu. Ta dva tržišta su nam iznimno bitna, jer njihovi turisti ostvaruju najveću turističku potrošnju u svijetu, a i naš je cilj povećanje prihoda kroz podizanje kvalitete turističkih proizvoda i usluga, stvaranje preduvjeta za daljnji razvoj posebnih oblika turizma, osnaživanje kontinentalnog turizma i povećanje broja gostiju veće platežne moći koji Hrvatsku posjećuju i izvan ljetnih mjeseci«, poručio je ministar turizma Gari Cappelli.


Za dodjelu financijskih potpora za turističke zajednice na nerazvijenim područjima, odnosno za programe destinacijskih menadžment kompanija (DMK) direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić kazao je da time žele pridonijeti unapređenju i jačanju ukupne turističke ponude s naglaskom na razdoblja pred i posezone te zadržavanje pozitivnih turističkih trendova.


Turističko vijeće HTZ-a naime na sjednici je za programe i projekte na turistički nerazvijenim područjima odobrilo potporu za 135 programa i projekta, od čega 108 programa/projekata lokalnih turističkih zajednica i 27 programa/projekata turističkih zajednica županija, u ukupnom iznosu od 3,95 milijuna kuna.


Odlučilo je Vijeće i o dodjeli ukupno 1,97 milijuna kuna potpore za 36 programa destinacijskih menadžment kompanija, pri čemu je kriteriji bio inovativnost paket aranžmana, uključivanje neiskorištenih turističkih resursa, značaj kandidiranog programa u jačanju imidža Hrvatske kao destinacije turizma posebnih interesa, usklađenost programa sa Strategijom razvoja turizma RH i uključivanje turistički nerazvijenih područja.


Pet odabranih medijskih agencija koje će provoditi kampanje HTZ-a u 2019. su za tržište Rusije, Ukrajine, Švedske, Norveške i Francuske MC Group, za tržište Švicarske, Poljske i Mađarske agencija MediaCom, za tržište Njemačke, Velike Britanije i Austrije Real Grupa, za tržište Nizozemske, Belgije i Češke agencija Aviareps, te za tržište Italije Pro Media Group.


»Aktivnosti oglašavanja na navedenim emitivnim tržištima provest će se sukladno terminima iz godišnjeg plana rada i media planovima te će se dodatno usuglasiti s direktorima predstavništva HTZ-a za pojedino emitivno tržište«, zaključili su iz HTZ-a.