Foto: V. KARUZA
U sveukupnom hrvatskom turizmu participacija najmlađih generacija, definiranih kao Y i Z je jako velika, čak do 30 posto, istaknuo je Frano Matošić, državni tajnik u Ministarstvu turizma
Projekt Hrvatski digitalni turizam koji smo pokrenuli uz pomoć sredstava EU, a koji će se dovršiti do kraja 2021. godine, pokazuje koliko pažnje posvećujemo potrebama najnovijih generacija, onih koje definiramo kao Y i Z, onih koje se informiraju ali i turistički definiraju isključivo putem “pametnih telefona”.
Sustav koji sam istaknuo će objediniti čitav sektor i njegove dionike, baš kao i sve usluge koje pružamo u turizmu.
Ali i dok traje implementacija tog sustava, zahvaljujući također digitalnom sustavu, platformi e-visitor, nama je itekako poznato da je u sveukupnom hrvatskom turizmu participacija najmlađih generacija, definiranih kao Y i Z jako velika, čak do 30 posto.
Stoga, jako je važno moći brzo se prilagođavati tim generacijama, ljudima koji će u vremenima što dolaze činiti osnovu i našeg turizma, istaknuo je Frano Matošić, državni tajnik u Ministarstvu turizma u uvodnom dijelu konferencije “Putovanja za generacije X,Y, Z” koju su u opatijskom hotelu Milenij zajednički organizirali Novi list, Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska elektroprivreda kao i Jadrolinija.
Samu je konferenciju otvorila Ankica Kruljac, predsjednica Uprave Novog lista koja je najprije Kristjanu Staničiću, direktoru HTZ-a i Ivi Dujmiću, gradonačelniku Opatije čestitala na dobrim rezultatima turističke sezone da bi istodobno pohvalila organizaciju i sadržaj konferencije.
– Drago mi je da je upravo Novi list inicirao i organizirao konferenciju na jednu ovako važnu temu čiji sadržaj direktno utječe na budućnost turizma.Mi smo novinska kuća koja se intenzivno bavi temama turizma jer je on jako važan u sustavu gospodarstva Hrvatske, još i više naše Primorsko-goranske županije.
Ključ uspjeha u turizmu je danas fleksibilnost, sposobnost prilagođavanja novim trendovima i novim generacijama. S obzirom da je sastav govornika na ovoj konferenciji izniman, da je riječ o vrhunskim stručnjacima u svom poslu, sigurna sam da ćemo s ove konferencije izaći bogatiji za kvalitetne informacije jer ovo je sasvim sigurno skup ljudi koji itekako znaju što je turizam, istaknula je Kruljac naglasivši i to kako Novi list uskoro slavi 120 godina postojanja što ga također čini medijskim liderom i ne samo u našoj regiji.
Konferencija se nastavlja panelom na istu temu na kojem sudjeluju Kristijan Staničić, Boris Šuljić, vlasnik novaljskog restorana Boškinac, Domagoj Sever, travel blogger i influencer, Boris Žgomba predsjednik agencije Uniline te Tomo Ricov, vlasnik agencije Pepermint, dok je voditeljica konferencije kao i moderatorica panela Ida Prester.