Natječaj

HTZ ponovno traži predstavnike za London i Seul, te voditelja ispostave u Los Angelesu

Alenka Juričić Bukarica

Foto Ivica Tomić

Foto Ivica Tomić

Nacionalna turistička organizacija ponovno nije našla kandidate koji zadovoljavaju za ova radna mjesta pa se svi potencijalni interesenti mogu javiti na ponovljeni natječaj koji je otvoren do 21. ožujka 2019. godine



RIJEKA – Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je natječaj za voditelja ispostave u Los Angelesu koja se pokreće po prvi put. Naime, uz postojeće predstavništvo HTZ-a u New Yorku voditelj buduće ispostave u Los Angelesu bit će zadužen za promociju hrvatskog turizma na tržištu SAD-a. Isto tako, ponovno je otvoren natječaj za izbor direktora predstavništava u Londonu te u Seulu.


Nacionalna turistička organizacija ponovno nije našla kandidate koji zadovoljavaju za ova radna mjesta pa se svi potencijalni interesenti mogu javiti na ponovljeni natječaj koji je otvoren do 21. ožujka 2019. godine.


– Zbog velikog broja nepotpunih i nevaljalih prijava ponavlja se natječaj za direktora budućeg ureda u Južnoj Koreji gdje po prvi puta otvaramo svoje predstavništvo budući da je riječ o tržištu koje za hrvatski turizam nudi velike potencijale.




Također, ponavljamo natječaj za direktora predstavništva na tržištu Velike Britanije koje iz godine u godinu sve značajnije participira u ukupnim rezultatima hrvatskog turističkog prometa, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.


Inače, Turističko vijeće HTZ-a je oformilo Povjerenstvo za evaluaciju pristiglih kandidatura na čijem je čelu Barbara Mesić, glavna savjetnica ministra turizma, a članove Povjerenstva čine još Staničić, predstavnici Turističkog vijeća Boris Žgomba, Tomislav Fain i Marcel Medak te profesor Dragan Magaš koji je član Povjerenstva kao vanjski suradnik.


Kandidati, između ostalog, moraju imati završen najmanje specijalistički diplomski stručni ili diplomski sveučilišni studij, imati najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima s područja turizma i/ili marketinga, aktivno znati jedan jezik uz poznavanje drugog svjetskog jezika ili znati jezik zemlje u kojoj će obnašati svoju dužnost, poznavati turističko tržište za koje se prijavljuju te izraditi program svog rada za narednu kalendarsku godinu.


Direktori predstavništava, kao i voditelj ispostave imenuju se na mandatno razdoblje od tri godine.