Sportski spektakl

Green Bay Packersima Super Bowl, Christina Aguilera pjevala krivu himnu

Hina

Pred više od 100.000 gledatelja na novom stadionu Cowboysa Packersi su došli svoj četvrtog naslova



Momčad Green Bay Packersa u nedjelju je osvojila svoj četvrti Super Bowl, naslov prvaka profesionalne lige američkog nogometa NFL, svladavši Pittsburgh Steelerse s rezultatom 31-25 na prepunom stadionu Cowboysa u Arlingtonu, u Teksasu.


To je nakon 14 godina prvi Super Bowl za Packerse koji su u doigravanje NFL-a ušli posljednjeg dana regularne sezone,s 10 pobjeda i šest poraza. Unatoč tome što su im davani izgledi od 10-1 za osvajanje naslova prvaka, nakon tri pobjede u gostima ušli su u finale gdje nijednom nisu prepustili vodstvo Steelersima, s rezultatima po četvrtinama: 14-0, 7-10, 0-7, 10-8.


‘Quarterback’ Packersa Aaron Rodgers, koji je proglašen najvrjednijim igračem utakmice – MVP, imao je tri dodavanja za ‘touchdown’. Rodgers (27), kojemu je ovo tek treća sezona u kojoj je početni ‘quarterback’, dovršio je 24 od 39 dodavanja za 304 jarde bez izgubljene lopte.


Obrana Packersa također je dala ključan doprinos pobjedi, prisilivši Steelerse na gubitak tri lopte i zaustavivši njihov zadnji napad u posljednjoj minuti utakmice.To je četvrti Super Bowl za Green Bay, nakon naslova prvaka NFL-a osvojenih nakon sezona 1968., 1969. i 1996.

Više od 100.000 gledatelja na novom stadionu Cowboysa, vrijednom 1,2 milijarde dolara, u poluvremenu je oduševio spektakularni nastup grupe Black Eyed Peas, kojoj su se pridružili i hip-hop i R&B superzvijezda Usher te Slash iz grupe Guns ‘n’ Roses.



Christina Aguilera napravila je veliki gaf na otvaranju spektakla, pjevajući američku himnu »The Star-Spangled Banner« s djelomice netočnim tekstom, a greške se podudaraju s onima koji je moguće naći na Wikipediji, izvijestili su američki mediji.


Budući da dodatni dio gledališta nije dovršen, oko 400 gledatelja s kupljenim ulaznicama nije pušteno na stadion, već su im trostruko nadoknađene cijene ulaznica od 800 dolara, a utakmicu su gledali u klupskim prostorijama na TV ekranu.


Super Bowl je tradicionalno najgledaniji događaj na američkoj televiziji, a očekuje se da je nakon rekordne gledanosti protekle NFL sezone, ovogodišnje finale premašilo prošlogodišnjih 106,5 milijuna TV gledatelja Super Bowla.


Većina TV reklama za Super Bowl, koje se uvijek očekuju s posebnim zanimanjem, ove je godine uglavnom razočarala, osim nekoliko kao što su Volkswagenov oglas za Passat s Darthom Vaderom, Motorolina reklama za Xoom tablet konkurenta Appleovom iPadu, te Audijeva reklama koja prikazuje bijeg iz zatvora.


Povoljne su reakcije zabilježene i za reklame za kamionet Chevy Silverado, gume Bridgestone, ta za pivo Budweiser sa scenografijom Divljeg zapada i Chryslerov oglas o ponovnom rađanju Detroita – Motor Citya, s pjevačem Eminemom u glavnoj ulozi.