Akcija PGŽ-a i HNK »Rijeka«

Krk je cijeli plavo – bijeli! Boduli na Rujevici sinoć slavili uz pršut, žlahtinu i slasne fritule

Ivan Volarić

Vrlo je važno da sve ovo pozitivno što se događa oko HNK »Rijeke« prenosi i na klubove u prstenu – ustvrdio je Denis Škiljan, dopredsjednik NK-a »Krk«



Otprilike sat i pol vremena prije početka utakmice između nogometaša »Rijeke« i »Osijeka« počela je bodulska fešta ispred VIP prostora rujevičkog stadiona. Uz taktove tamburaša rezao se poznati Žužićev pršut, pila glasovita Vrbnička žlahtina, a miris fritula mamio je nepca navijača.


Akcija Primorsko-goranske županije i kluba pod nazivom »HNK Rijeka prijatelj gradova i općina« jučer je na Rujevicu dovela brojno izaslanstvo grada Krka i NK-a »Krka«. Više od 200 Bodula, mladih nogometaša, navijača »Krka« i brojnih pristalica »Rijeke« s Krka stiglo je na Rujevicu i usput prezentiralo dio svojih specijaliteta, gospodarskih i turističkih potencijala svojega otoka, te ponovo aktualiziralo nedavno lansiranu navijačku krilaticu: Krk je cijeli plavo bijeli!





– U svakom slučaju bit ćemo pravi podstrek »Rijeci« na putu prema naslovu prvaka – ustvrdio je gradonačelnik Krka Dario Vasilić, nakon što je iz ruku direktora kluba Vlade Čohara primio uokvireni »Rijekin« dres s potpisima igrača koji će, kako kaže prvi čovjek Krka, krasiti jedan od zidova u njegovu uredu.



Čohar je Vasilića darivao dresom s potpisima prvotimaca »bijelih«, a vodstvo »Krka« kompletom trenirki za njihovu juniorsku i kadetsku momčad, te s 20-ak lopti.


Netko će primjetio da je to odšteta za Nikolu Totića, kojega je »Rijeka« zimus dovela iz »Krka«, no u pitanju je ipak nešto što se ne može kupiti samo novcem.


– Vrlo je važno da sve ovo pozitivno što se događa oko HNK »Rijeke« prenosi i na klubove u prstenu – ustvrdio je Denis Škiljan, dopredsjednik »Krka« misleći naravno u prvom redu na ozračje.



Cijeli taj šušur s neskrivenim zadovoljstvom promatrao je dožupan Marko Boras-Mandić, idejni začetnik akcije koja je jučer doživjela svoje 20. izdanje.


– Ovo je suština onoga čime smo se vodili kada smo krenzli s ovom akcijom, dakle da »Rijeka« bude piramida koja okuplja oko sebe ne samo mlade nogometaše, već da predstavlja svojevrstan spoj turizma, sporta i gospodarstva – rekao je Boras-Mandić.