Lidl iza dvoboja chefova

Mate vs Tomaž: Važno je kuhati kod kuće

Siniša Pavić

Dva znana chefa, Mate Janković i slovenski kolega Tomaž Kavčič, kroz niz šaljivih videoklipova pokazali su kako se to kvalitetno, raznovrsno i brzo može kuhati kod kuće



ZAGREB » Nakon što su nas njihova lica danima vrebala s jumbo plakata, nakon što su se spotovi u kojima igraju vrtjeli na programima svih naših televizijskih postaja makar nijedan nije najavio nikakav kulinarski show, u četvrtak je u zagrebačkom Muzeju Mimara konačno otkriveno što to zapravo stoji iz najave ljuta dvoboja »Mate vs Tomaž«. 


   Pače, pohrlili su u Mimaru, među ostalima, i Oliver Dragojević, Sandra Bagarić, Rene Bitorajac, Nevena Rendeli, Mila Elegović, Nenad Korkut, a sve da bi čuli da se zapravio radi o projektu, ni manje ni više nego, trgovačkog lanca Lidl Hrvatska. 


   Elem, u Lidlu su se, kako kažu, dosjetili pa angažirali dva znana chefa, Matu Jankovića i slovenskog mu kolegu Tomaža Kavčiča, kako bi kroz niz šaljivih videoklipova pokazali zainteresiranima kako se to kvalitetno, raznovrsno i brzo može kuhati kod kuće. Kampanja je to kojoj je, kako rekoše, cilj podizanje svijesti o važnosti pripremanja obroka kod kuće. Klipovi će se moći gledati na internetskoj stranici lidlovakuhinja.hr i to svaki tjedan drugi recept. 




   Kako će to izgledati, pokazali su Janković i Kavčič nazočnima u četvrtak. Jedan je kuhao u Mimari, drugog se gledalo preko ekrana kako kuha u Ljubljani, sve je skuhano za deset minuta i svaki je »pobijedio« na svom bunjištu. Tako će nekako biti i ubuduće, dva chefa na suprotnim, a istim stranama. Jedan koji voli tradicionalan pristup kuhanju, i drugi koji mu je, kako sam Janković veli, čista suprotnost. Videoklipovi kreću od 1. rujna. 


   Prezentacija je pak, ako ništa drugo, potvrdila kako je kulinarstvo u nas jako in, štono bi se reklo kurentna neka roba.