Deveta sezona

“Đir s Davorom Jurkotićem” od idućeg petka opet u programu Kanala Ri

Edi Prodan

Foto: Marko Gracin

Foto: Marko Gracin

Zbog stalne bitke za egzistenciju, stalnog dokazivanja pred gledateljima, Jurkotić potiče i stalne inovacije. »U zdrav mozak« stoga  izlazi iz studija, donosi značajne vizualne promjene koje bi trebale utjecati i na veću sadržajnost emisije



A imaš jezičinu, znaš… ali jako si dobar. Kompliment izrečen na »prijekorni način« bio je tek jedan u nizu koji je tog dopodneva, dok smo nedaleko HNK Ivana pl. Zajca razgovarali o njegovim novim projektima, dobio Davor Jurkotkić, jedan od najintrigantnijih hrvatskih medijskih autora. I izvođača jer popularnost njegove emisije »U zdrav mozak« nadilazi nacionalne granice.


Jurkotićev britki, na trenutke i brutalni humor, upad u sustave predsjednika država i premijera, naprosto krajnje iskreno »istresanje posteljine« nanosa i nanosa hrvatskih gluposti djeluje poprilično zabavno, duhovito čak i – ljekovito. Stoga i ne čudi što mu svako malo netko prilazi, neovisno o dobi jer obožavan je od po prirodi »nihilističkih« tinejdžerskih generacija pa sve do ljudi koji zahvaljujući njemu žive zabavniju i ugodniju »treću dob«. A sad se, od ponedjeljka 3. listopada vraća – brutalniji no ikad.


– Nova, već deveta, sezona kreće u ponedjeljak na Kanalu Ri, a tu su još i RTL Sada te Vijesti.hr. Na Kanalu Ri će se emisija moći pratiti u četiri dnevna termina od ponedjeljka do petka i to u 8 i 30, 13 i 30, 17 i 30 i 22 i 30 sati. Ono što nam je posebno važno – idućeg tjedna sezona kreće i na Youtube kanalu koji u ovom trenutku broji gotovo 30 milijuna pogleda i 50 tisuća pretplatnika što nas svrstava u jedan od najgledanijih Youtube kanala, pojašnjava Jurkotić.





A ne može Jurkotić ni bez starih ljubavi. Ove sezone se tako vraća u njemu omiljenoj formi intervjua, emisijom koja je budila veliku pažnju gledatelja, a i popularni su ljudi nestrpljivo iščekivali njegov poziv jer im je to bila – potvrda popularnosti, potvrda da su – bitni. Idućeg petka u programu Kanala Ri kreće nova sezona nekad njegove najpopularnije emisije »Đir s Davorom Jurkotićem«.


– Emisija će u prvoj sezoni koja će se emitirati do kraja ožujka 2017. ugošćavati poznate lokalne političare kao što su načelnici i gradonačelnici općina i gradova s područja Primorsko-goranske i Istarske županije. Da bih došao do idealne forme osobno sam razgovarao sa svima njima tako da moram priznati kako mi je to bilo vrlo zanimljivo iskustvo. Iako znam biti »svakakav«, baš me nitko nije odbio, baš su me svi jako srdačno primali u goste. Vjerujem stoga da će i »Đir« biti jako iskren, zanimljiv za gledanje, kazao je Jurkotić.


Treba li dodati – emisija će se moći gledati i na posebnom Youtube kanalu te na Facebook stranici.



Ono što smo već isticali – Jurkotić je itekako prešao granice Hrvatske. Već je dugo vremena popularan i u susjedstvu, Sloveniji, BiH i Srbiji najviše, tako da se ove jeseni medijska ofenziva usmjerava i prema njihovim televizijskim postajama.


– Osim Kanala Ri, krajem idućeg tjedna nova sezona kreće u »prime time« terminu na Mreži TV u zagrebačkoj i splitskoj regiji te na BN Televiziji u entitetu Republika Srpska u Bosni i Hercegovini. BN Televizija se može pratiti i putem satelita Eutelsat 16 W, ali i putem većine kabelskih mreža u Europi pa će se prvi puta »U zdrav mozak« moći pratiti i izvan granica Hrvatske. U pregovorima smo i s televizijom koja pokriva područje Federacije Bosne i Hercegovine. No kako sam rekao, za širenje naše emisije iznimno su bitne i društvene mreže. Ističem stoga kako će sve pratiti Facebook stranica koja broji više od 105 tisuća fanova te novi Instagram profil.


Očito, novi mediji jako su dragi i Jurkotiću. Na neki način to objašnjava razlog zbog čega se drži relativno malog, mada imati doseg od 600 i više tisuća potencijalnih gledatelja nije ni najmanje malo, Kanala Ri.



Dobri medijski projekti, posebno ako je riječ o televiziji, uvijek su produkt timskog rada. Kad je pak humor u pitanju, i to njegova permanentna »proizvodnja« kao što je to slučaj s Jurkotićem koji tjedno isporučuje čak pet puta 25 minuta urnebesa, bez tima bi najvjerojatnije već nakon nekoliko tjedna ostalo – ništa.


– Naravno, »U zdrav mozak« je produkt rada moje ekipe. Osim mene koji sam autor, tu su još i producent David Valić, redatelj Ivan Špoljarić te urednik Mirko Lukić. Uigrani smo, produktivni, ma slobodno mogu istaknuti da smo i veliki radnici kojima nije teško satima i satima raditi na našem krajnjem proizvodu. A tim vam je bitan, ako je uistinu riječ o timu, i zbog toga što zna biti inspirativan, što nadopunjuje moje ideje, ma mi smo vam naprosto na »istom valu« tako da uživamo u svom poslu.


A porodica, kako ona podnosi medijsku slavu i očigledno jako veliku zaposlenost »patera familiasa«.


– Ma i tu je sve u redu. Supruga Vera je, govorim li rječnikom s posla, također dio tima, stariji sin Maks je već velik, šest mu je godina, dok je Franko, s obzirom da je rođen ove godine i da mu je tek šest mjeseci, još uvijek bez stava o mojem radu.



– Kanal Ri nam pruža odlične uvjete za rad. S druge strane mišljenja sam da živimo u vremenu u kojem se na neki način raspadaju klasični načini konzumacije medijskih sadržaja. Mislim da televizija kakva je danas neće biti poznata za nekoliko godina. Primat naprosto preuzimaju novi mediji što u našem slučaju pokazuje Youtube kanal. Mi smo naprosto tim, a ima nas ukupno sedam, koji proizvodi program. Naša je briga sve – od osmišljavanja sadržaja do brige o priljevu sredstava od kojih živimo. Ne želim zvučati pretenciozno, ali mislim da je to danas optimalni način života u medijima. Veliki sustavi, plaće, stalni radni odnos… nisam siguran koliko to još može trajati. Naprosto, onoliko koliko si dobar i tražen, toliko si i plaćen.


A upravo zbog stalne bitke za egzistenciju, stalnog dokazivanja pred gledateljima, Jurkotić potiče i stalne inovacije. »U zdrav mozak« stoga izlazi iz studija, donosi značajne vizualne promjene koje bi trebale utjecati i na veću sadržajnost emisije.


– S novom sezonom kreće i potpuno novi vizualni identitet kojeg prati i nova scenografija. Ove sezone mijenjamo koncept te će sve više poziva biti snimano izvan studija na lokacijama gdje ću moći imati uloge. Uvodim i potpuno nove likove, nove uloge. Tu su sada »Mesar Enzo Messari«, »Prodavač automobila Miro Tramp«, »Konobar Đorđe Kelner«, »Kozmetičar i maser Lijepi Jonny«, »Stomatolog Rinni Jacco«, »Prodavač bijele tehnike Jorgovan«, a uvodim i rubriku iznenađenja »Sve za pare«.


Ono što je također novo – krenuli smo nedavno s rubrikom koja je odmah pokazala veliki uspjeh na Youtubeu – riječ je o skrivenoj kameri u suradnji s Taxi Cammeom.


Znači, »ludilo« se nastavlja. Kako se čini dolazi nam Jurkotić tsunami u još snažnijem obliku.


– I dalje gledatelji mogu očekivati pozive iz studija koji će u ovoj sezoni biti potpuno ludi. Rekao sam već – samo stalni rad i inovacije, pomicanje granica mogu dati gledanost. Iako je istina već sve izmišljeno, primjerice »skrivena kamera«, bitan je novi sadržaj, aktualnost, bitno je biti prilagođen specifičnim mentalitetima, senzibilitetu. Ja imam tu sreću da sam prepoznat kao autor, da me prepoznaju i prihvaćaju i izvan granica Hrvatske. No, ne treba se zavarati i misliti kako se bez inovacije može zadržati gledanost.


Gledatelji to odmah osjete i postajete – dosadni. Ponavljam, gledanost »U zdrav mozak« je odlična, no upravo zbog toga moja je obaveza prema gledateljima bila – inovativnost. Nadam se kako će Enzo Messari i Đorđe Kelner te ostali likovi biti osvježenje, da će biti ljudima razlog za urnebesni smijeh baš kao i za nastavak dobre gledanosti moje emisije, zaključio je Jurkotić.