Grad: Rijeka (DHMZ)
Danas: 21° 3
Sutra: 21° 21° 3
19. rujna 2019.
Bogat program

Studije slučaja najvećih produkcijskih kuća na NEM-u 2019.

Studije slučaja najvećih produkcijskih kuća na NEM-u 2019.
Studije slučaja najvećih produkcijskih kuća na NEM-u 2019.
Autor:
Objavljeno: 24. svibanj 2019. u 11:12 2019-05-24T11:12:02+02:00

NEM 2019. bit će obilježen zanimljivim gostima, panel-diskusijama, govornicima, moderatorima i, naravno, nezaobilaznim prezentacijama i studijama slučaja

Manje od mjesec dana dijeli nas od početka najvećeg regionalnog događaja posvećenog TV industriji u CEE regiji koji se sedmu godinu zaredom, od 10. do 13. lipnja, održava u Dubrovniku.

NEM 2019. zasigurno će biti obilježen zanimljivim gostima, panel-diskusijama, govornicima, moderatorima i, naravno, nezaobilaznim prezentacijama i studijama slučaja.

Godinama NEM kroz prezentacije i studije slučaja ne samo da upoznaje posjetitelje s novitetima iz TV industrije nego i inspirira pričama o počecima najvećih tvrtki industrije. NEM je oduševio mnoge koji su imali priliku sudjelovati te poslušati najrelevantnije ljude iz ove branše.

NEM 2019. i ove godine okupio je najjače tvrtke iz TV industrije, a neka od najistaknutijih imena svakako su Sony Pictures Entertainment, Eutelsat, JW player, Viacom International media Networks, AMC Networks International, Global Agency, Bitmovin, NBC Universal, Viasat World, all3media international, Warner Bros i mnogi drugi.

Studija slučaja all3media internationala „Format scenarija – učinite priču svojom“

All3media international govorit će o uspješnom trendu skriptiranih formata, i to na primjeru serija Step Dave, Liar, Innocent te Diary of an Uber Driver. U panel-sobi čut ćete priču o talijanskom filmskom producentu čija je najnovija drama temeljena na britanskom scenariju te kako njemačka tvrtka surađuje s britanskim distributerom. Moderni svijet drame slavi intelektualno vlasništvo koje putuje, a lokalni producentski talent čini ga relevantnim. Studiju slučaja 12. lipnja na NEM-u prezentirat će Stephen Driscoll, izvršni potpredsjednik za Europu, Bliski istok i Afriku te za europske koprodukcije.

Ekskluzivne premijere ITV Studios Global Entertainmenta: Pretpremijerni pogled na tri najiščekivanije distributerske premijere za kasno ljeto ili početak jeseni

Posjetitelji će imati priliku poslušati prezentaciju ITV Studios Global Entertainmenta 11. lipnja.

Od napetih trilera i povratka obožavanih drama do zabavnih emisija o kojima se govori i nezaboravnih dokumentaraca, ITV Studios Global Entertainment (ITVS GE) poznat je po tome što međunarodnoj publici nudi najbolji program u udarnom terminu koji definira njihov brend.

Voditelji prodaje ITVS GE-ja, Greg Johnson i Jennifer Ebell, predstavit će tri uzbudljiva nova naslova koji će se prikazati do kraja ove godine: televizijsku adaptaciju najprodavanije serije romana Malorie Blackman Noughts + Crosses, zanimljivu kriminalističku dramu A Confession te nevjerojatan novi dokumentarac Judi Dench's Borneo Adventure.

Nebojša Taraba @NEM2017

Nebojša Taraba (NEM 2017)

Epski pothvat: Studija slučaja „Epic Drama“ Viasat Worlda

U samo 18 mjeseci međunarodna medijska kompanija Viasat World izborila se za novo mjesto u kolebljivome medijskom pejzažu i lansirala „Epic Dramu“, jedan od najbrže rastućih kanala u Europi koji je postigao izvanredan uspjeh. Kanal je trenutačno dostupan na 16 tržišta u srednjoistočnoj Europi preko više od 60 operativnih partnera, preko kojih se na kanal i SVOD platformu pretplatilo više od deset milijuna korisnika. Emma Jones, potpredsjednica komercijalnih poslova Viasat Worlda, 11. lipnja na NEM-u objasnit će kako im je to uspjelo i kako danas, više nego ikada, agregatori sadržaja mogu postati junački brendovi u pretrpanom svemiru sadržaja.

Svaki je klik važan: vratite kontrolu nad svojom videostrategijom, prezentacija tvrtke JW Player

Živeći u ekonomiji pažnje, medijskim je kućama iznimno važno da tehnologija koristi njima, a ne algoritmima. Pridružite se Alexu Vigebu, višem voditelju projekata u JW Playeru, koji će 12. lipnja govoriti o različitim načinima na koje medijske kuće mogu vratiti kontrolu nad svojom videostrategijom.

Ključno mjesto za ljude iz TV industrije

Ovogodišnje izdanje NEM-a od 10. do 13. lipnja sedmo je po redu te prava prilika za vašu novu poslovnu priču. Inspirirajte se panelima, svjetski poznatim govornicima medijske industrije, screeninzima i produktivnim druženjem - zajamčeno vam je nemjerljivo iskustvo.

U nedavno objavljenoj agendi nedvojbeno se našlo mnogo zanimljivih vijesti o tome što nam NEM 2019. nudi, tako valja napomenuti i dolazak holivudskih zvijezda Gabrielle Union, Jessice Albe i Alana Cumminga koji dolaze promovirati svoje nove projekte.

Kompletnu agendu provjerite na poveznici, a sve događaje i zanimljivosti s NEM-a možete pratiti i preko društvenih mreža Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn.

Novi list pratite putem aplikacija za Android, iPhone/iPad ili Windows Phone.