Impulse Festival

Publika uživala u glazbi i pokretu

Ivana Kocijan

»Love will tear us apart« / Foto Marko GRACIN

»Love will tear us apart« / Foto Marko GRACIN

Sinoć su izvedene plesne predstave »Love Will Tear Us Apart« i »Boys Don't Cry« koje propituju glazbu, pokret, tijelo, identitet...



RIJEKA » Drugo izdanje Impulse Festivala sinoć je u Filodrammatici nastavljeno izvedbom plesnih predstava »Love Will Tear Us Apart« i »Boys Don’t Cry« u izvedbi Petre Hrašćanec i Marka Jastrevskog. 


   »Love Will Tear Us Apart« Petre Hrašćanec, jedna je od najizvođenijih hrvatskih plesnih predstava, solistički performans na razmeđi rock koncerta, ispovjedne forme i apastraktnog plesa. Prema riječima autorice i izvođačice, riječ je o predstavi koja pitanje vlasništva nad izvedbom isprva postavlja u apstraktni plesni okvir bavljenja tijelom i politikom pogleda, a potom i u širi umjetnički i socijalni okvir. Tijekom nastupa, odnosno između plesnih dijelova, ona je riječkoj publici objašnjavala kako je i zašto predstava nastala, zbog čega je izabrala odabrane pjesme, a potom je svaku od njih nekome posvetila, od organizatora festivala do posjetiteljice iz publike koju je uključila u svoju izvedbu. 


   Osim prvog dijela Trilogije Petre Hrašćanec i Saše Božića, riječka je publika sinoć premijerno mogla pogledati i njezin drugi dio, predstavu »Boys Don’t Cry« koju izvode Hrašćanec i Jastrevski, a koja istražuje nasljeđe ženskih kantautorica iz razdoblja 60-ih godina prošlog stoljeća te s njima povezana pitanja ženskog identiteta na sceni i skrivenih političkih poruka koje takva glazba, i ples na nju, posjeduje. 




   U predstavi minimalističkog plesnog izričaja ženski je identitet razložen na glas i na pogled, dok se vlasništvo nad njim raspravlja kroz fikcionalnu biografiju plesačice. Ova predstava tematski i sadržajno povezana je s prethodnom, naime prati plesnu proceduru projekta »Love Will Tear Us Apart« pa tako plesači i izvode plesne numere i ljubavne pjesme, a u pauzama iznose detalje o nastanku produkcije koja se riječkoj publici, sudeći po reakcijama, veoma svidjela.