Blackpearl

Uspjeh mlade zagrebačke dizajnerice: Sara Lončarić na Tjednu mode u Budimpešti

Ivana Kocijan

Sara sudjelovanjem u Mercedes Benz Fashion Weeku u Budimpešti ulazi u konkurenciju za najuspješnijeg međunarodnog dizajnera kojem će pripasti nagrada u iznosu od 10.000 eura



ZAGREB Mlada zagrebačka modna dizajnerica Sara Lončarić koja se krije iza brenda Blackpearl bit će jedina hrvatska predstavnica na Mercedes Benz Fashion Weeku što će se od 13. do 15. listopada održati u Budimpešti, sedmi put zaredom.


Na ovogodišnjem događanju, čija je tema integracija tehnologije u modu te moda budućnosti koju već najavljuju popularni printevi te upotreba umjetne inteligencije, naša će se kreatorica predstaviti kolekcijom za sezonu proljeće/ljeto 2018. godine. Detalje o kolekciji kojom će se predstaviti u Mađarskoj zasad nije željela otkrivati, no istaknula je kako joj je inspiracija bilo viktorijansko razdoblje te da je od materijala koristila pamuk, laganu viskozu te raskošan jacquard u pastelnim bojama.


Modni brend Blackpearl Sare Lončarić osnovan je 2015. godine, a glavni mu je moto »Vjerujemo da je izvrsnost ključ našeg uspjeha«. Blackpearl je poznat po visokokvalitetnoj, sofisticiranoj modi koja interpretira klasične rezove na moderan način te korištenju najkvalitetnijih luksuznih materijala (uključujući najfinije vune, kože, krzna, svile i viskoze) za izradu odjevnih predmeta koji savršeno oblače žensko tijelo, pružajući mu sofisticiran i opušten izgled.




– Male serije, ljepota detalja na jednostavnom kroju, bezvremenska elegancija i trajna nosivost koja ne izlazi iz mode, tzv. ‘french style’ najbolje opisuje modni izričaj brenda Blackpearl, otkrila je dizajnerica koja sudjelovanjem u Mercedes Benz Fashion Weeku u Budimpešti ulazi u konkurenciju za najuspješnijeg međunarodnog dizajnera kojem će pripasti nagrada u iznosu od 10.000 eura.