Kampanju potpisuje Jelena Balić
Minimalistička kulisa u sivome tonu, filmsko poigravanje svjetlom, južnoafrički model Nicole Meyer i prepoznatljiva Alduk estetika bili su dovoljni da fotografkinja Jelena Balić uplete svoj ženstveni pristup
Senzualna, istovremno krhka i jaka, putena, svjesna sebe i pomalo zaigrana – sve su to karakteristike nove kampanje Alduk linije vjenčanica koja uspješno postoji punih pet godina. Novom jesenskom kampanjom dizajner Ivan Alduk zadržao je kontinuitet koji je temeljna premisa njegova rada. Ovaj modni brend s desetogodišnjom tradicijom godišnje prezentira pet modnih kolekcija i kampanja, što je ritam rada kojeg su nametnula velika modna imena.
»Nova kampanja je stilski nastavak na sve ovogodišnje projekte koji su minimalističke estetike, vrlo jednostavnog pristupa, ali s težnjom ka savršenstvu u dizajnu modela i njihove prezentacije. Stava sam da je izvrsna haljina na predivnome modelu sasvim dovoljno elemenata za ispričati jednu posebnu modnu priču. Manje je više.« kratko je izjavio dizajner povodom izlaska nove kampanje za jesen i zimu.